11 februari 2009

Hej alla bloggisar.

Råkade av någon anledning hamna på en blogg i morse som heter MY BLOG.
Gå in på den kära vänner. Man behöver läsa detta för att inte ta allt för givet.
Vilket öde denna kille och hans dotter gått igenom. Starkt att orka skriva om det.
Ni kan gå in via mina favoritbloggar.
Tänk vad en del får gå igenom. Och jag gnäller när jag fått en buse i näsan.
Nej man ska vara tacksam för att man får vara frisk, att barnen är friska och
en man som älskar mej.
Man behöver sig en tankeställare.

Ha en bra dag, och njut av livet.

Kram Nettan

2 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

åå det måste jag kika på.Kom oxå in på en blogg igår om en 34 årig tjej med obotlig cancer...huvva...jag ryser hela jag.Nä man ska verkligen vara tacksam för det man har.

Kramizz Nilla

Thesèse sa...

Hej vännen!
Sprang ut till brevlådan i morse.. o där fanns det finaste paket.. med mina älsklingsprickar på. Så nöjd med dem. Varma, mjuka o underbara. Passade som handen i handsken! En i familjen blev ganska avis :) Inte min sambo, hihi. Tack så jätte mkt. Har de på mig nu. Måste nog tvätta golven oftare nu när jag spatserar i dessa ;). Kramkram Tess