17 februari 2009

TÄVLINGEN AVSLUTAD
Här ser ni när jag satt mina barn i arbete.
Det kallas väll för barnarbete.
Men jag tror att dom tyckte det var ganska
roligt att klippa och vika lotter.

Det gäller att ha tungan rätt i munnen när man får låna stora saxen av mamma.


Här ligger alla lotter snyggt och prydligt vikta av Linnea.
Linnea drar 1:a lotten.

GRATTIS Anna till 1:a pris
ett par tofflor i valfri färg och storlek.
Och Christa Min vän, du har vunnit 2:a pris.
Ett fodral till dina näsdukar, bra att ha i handväskan.
TRÖSTPRIS NR:1
Det blir som en liten överaskning.
hoppas det kommer till användning.


TRÖSTPRIS NR:2
Kommer ett litet tröstpris på posten.

GRATTIS ALLA NI SOM

VANN PÅ MIN TÄVLING.

Och ni som inte vann denna gång får prova

lyckan nästa gång, tack för att ni var med och

tävla. Kul att så många ville vara med.


Tänk vad man kan bli glad för en planka med lite krokar på.
Målade och monterade krokarna i går kväll, tycker att det blev
jätte fint. Har hjärtantema för tillfället, men kommer
säkert byta många gånger.
Min man bara ruskar på huvudet, han ser inte tjusningen
med plankor som är målade med vitt och krokar på.
Men jag tror att han tyckte det var fint i allafall.
Det var allt för denna gång
Ha en rktigt skön dag och njut ni som har
sportlov.
Kramar Nettan


6 kommentarer:

Golden&Vitt sa...

Grattis grattis alla lyckliga vinnare.

Din planka är super fin :)

Ha en bra vecka/kram annika

Roses & Angels sa...

Hej !JAG VUNNIT IGEN??? ÅHHHH jag blir sååå glad. tack snälla söta rara du! Wohoooo! Jippiieee detta besked lyste upp min så jobbiga trista vardag med allt rensande och packande! HA EN underbar dag! hihihi BAMSE KRAM Christa

Anonym sa...

Hej hej!!!!

JIPPIE jag VANN!!!

Om du frågar mig så känns det fantastiskt haha! Tofflorna är ju såååå fina :)

Nu har jag mailat dig om önskemål hihi.

Massa kram Anna

Anonym sa...

Nämen tack! Vad glad jag blir =) Och spännande med tröstpris =) Mailar min adress

Tack igen och hoppas du får en fortsatt trevlig vecka =) // Kramar Linda

Min Skattkammare sa...

Vad roligt för vinnaren att få såna rara tofflor! Grattis!
Men jag vann ju liksom också......en award till!
Tralla la la......men är du säker på att jag förtjänar den? ;o)
Jag tror att du är mer värd den, så du får en av mig också, lite så här muntligt! :o)
Dagarna blir allt längre....så skönt!
Kram Kicki

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej på dig och va kul att du hittade till mig. Japp, jag säljer bilderna. priset beror lite på storleken och på vilket underlag du vill ha dem. Jag mailar mer info lite senare - är precis mitt inne i en flytt - flyttar in i ett hus på fredag och det är precis fullt upp med det. MYCKET roligt att du skrev en rad och lika roligt att du tycker om bilderna jag gör. Kramar & på återhörande/Maud