15 januari 2010

ÄNTLIGN!!!!!!
Nu är den äntligen min, denna vackra klocka
har jag suktat efter länge.
Tack älskade mamma och pappa som
gjorde det möjligt.



Vintern håller ett järngrepp om oss.
Nu längtar man till våren så man kan dö.
Är ledig hela helgen från mitt arbete,
men butiken min är öppet så klart.

ONS-TORS 16-19
LÖRDAG 11-15

Vi har 50% på alla kvarvarande
julsaker, samt 10% på det övriga
även nyheterna.



Dessa varma och goa tofflor finns i butiken.
Varje par är unika, det finns inte två par
som är lika.
Tofflorna kommer från NeMa Design
och kostar 289:-/par



Tänk vad tiden går fort man kan säga att
tiden är ur led.
Snart är det alla hjärtans dag.
NeMa Design virkar hjärtan så virknålen
glöder, och fingrarna blöder.
Ge din käresta ett virkat hjärta med
en liten kärleksförklaring på.
Hjärtanen finns i flera olika färger.
EXTRA ERBJUDANDE
50:-/st
ord.pris 69:-

Det var allt just nu men jag
återkommer snart.
~~~*~~~
Kram Nettan

7 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Nettan!
Klart det kommer mer projekt! Man kan ju inte låta bli... Å både du & jag har ju butik så du vet ju hur det är.
Tiden.... den tror ja att man skapar sig haha... fast ja önskar att det var fler timmar på dygnet!
Hörs snart!
Kram Lisa.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej...

ja det ä då klart att man ska få skullden för allt..hihiiiii...

Roligt att jag kan inspirera.Du oxå.Fick just en ide med era hjärtan...ja inte samma men nått liknande.MÅSTE bara till PANDURO.

Härliga tofflor...härligt med hantverk för det blir aldrig samma.

Fin klocka har du köpt oxå..wow.Min dotter Alva fick en sååå läcker klocka av mormor i julklapp..vill ha en sån men den är slut överallt.En jättestor vit med strass i....me like.

Trevlig helg...!
Kramizz Nilla

annika sa...

HJärtefina hjärtan. Bra tips till 14 februari!
Kram och trevlig helg /annika

Golden&Vitt sa...

Lyllo dig som fick en sån snygg klocka:)
Alltså jag blir galen som inte kan besöka din butik...tur man kan beställa eller hur:))
Hjärtan ska jag ha till mina vänner, återkommer om dom sen.Och era tofflor , jag bara äälskar.Går med mina gråa varje dag, dom vita hänger fint på hyllan( vägrar skita ner dom) hi hi

Ha en skön helg/kramz Annika

Roses & Angels sa...

Hej! Å det var länge sen! Hur är det med dig? kul att du skrev här hos mig. Ja här flyter det på som vanligt med en massa projekt hihi. Ja du man hinner med det mesta men ja man kan också lätt ta på sig för mycket. Ja jag fått en praktikplats nu som jag hoppas leder till ett fast jobb senare. Hihi ja du hade rätt du vännen. Ha en underbar helg och en stor kram. Å glömde ju, vilka sötisar du visar på bilderna måste kolla in dina fina saker lite mera. :-)

Anna sa...

Hej Vännen!
Ringde dig härom dan,men du svarade inte,kanske har sin förklaring med alla nya hjärtan ni håller på med.Jätte fina,vill ha såna till butiken.Jag har varit väldigt dålig på att blogga och besöka alla fina sidor, men jag har haft fullt upp med att försöka ställa en egen diagnos på min led värk.Sjukvården ger jag inte mycket för,själv är bäste dräng,vare sig man vill eller ej.Nu är knäna så svullna att det ser ut som om jag har två knäskålar.Hoppas allt är bra med dig i allafall,du kan väl höra av dig en dag.Kunde vara kul att höra hur ni hade det på semestern.Förresten,vilken ursnygg klocka du köpt,förstår att du ville ha den.Ha de gott!
Kram,kram!

NeMa Design sa...

Hallå där systra mi!!
Jo, nog är man glad i sin klocka allt....:o)tur att du övertalade mig!
Vi hörs snart, pusselipuss!!
/ M ♥♥♥