29 december 2008


GOD FORTSÄTTNING


Tänk vad en liten bacill kan åstakomma.
Har inte kunnat vara med och blogga på
jätte länge. Jag har inte glömt tävlingen.


Härmed presenterar jag dom två vinnarna
som kom närmast.

Rätt svar var 79 år.

1:a pris

Golden&Vitt
Grattis Annika


2:a pris

Vivi i Jämtland

Grattis Vivi


Priser kommer på posten
innom kort.
Tänkte börja det nya året med
en ny tävling, så håll utkik.


Så nu önskar jag alla bloggvänner
och alla ni andra

GOTT NYTT ÅR

Nyårs kramar från
NETTAN

3 kommentarer:

Golden&Vitt sa...

Heej JIIPPEE vad glad jag blev att ha vunnit, och det var första gången!! Jag som ville såå gärna ha dom till mitt gammeldags skafferi.*lycklig*

Nu ska jag och maila dig min adress, GOTT NYTT ÅR på er/ annika

Min Skattkammare sa...

Hallå där!
Du ser att även jag tror dig vara sjutton år! ;o) Jag gissade ju alldeles fel på dina barn, trodde de var yngre......hi hi.
Oj, tar det flera timmar för dig att göra inlägg......det var inte bra. Det är kommentarerna som är mitt problem ( det märks väl??)
Önskar dig ett riktigt härligt nytt år!
Nu kommer ljuset......så underbart!
Kram Kicki

Marianne sa...

Hej!
Hittade din blogg tack vare att du kommenterat på Min skattkammare.
Förstår att även du har en butik. Örebro är ju inte så långt från kristinehamn där jag bor. Har både släkt och vänner där. Så...var inte för säker...kanske dyker jag upp.