20 januari 2009

FÖRKYLNINGSVIRUS

Vad är det som händer i kroppen igentligen,kände mej riktigt skaplig i helgen. Men ack

vad man bedrar sig. Allt har börjat om på ny kula. Lyckades i allafall att få i väg mina

vinster i min tävling i helgen. Hoppas attAnnika blir nöjd för sina socker och mjöl

påsar. Grattis igen till dej Annika. Brevet som hon skulle ha tillsammans med sin

vinst låg kvar på bordet när jag kom hem från affären och postlådan. Men jag tror

att det funkar ändå.

Har inte orkat så mycket i dag , satt en stund och letade fina bilder på nätet.

Det finns hur mycket som helst. Bla. denna fina blomkorg.
























Nej nu måste jag sluta, måste ha färdigt två pulsvärmare
tills i morgon. Det är bara att slita med virkkroken.
Kram Nettan





















Inga kommentarer: