20 oktober 2009

NYHETER
Nu börjar det komma in lite
nyheter till butiken, jag går som en äggsjuk
höna och väntar på att lastbilarna skall
komma med varor.
Väntar fortfarande på mycket spännande.
Jag kommer nästan inte i håg vad jag
beställde på mässan.
~~~~~~o~~~~~~
Men doftpåsar och doft oljor har kommit hem.
Ljuslyktor, zinkbrickor väggkorgar i zink
allt från Madame Stoltz.
Det kommer ytterligare en laddning i
slutet på oktober.
~~~~~~o~~~~~~
Vackra vita krukor, muggar och keramik
kronor från Presentverkstan.
Smått och gott från Madelys i Danmark
är på väg in. Kommer vilken dag som helst.
~~~~~~~~o~~~~~~~~
Dessa små ullväskor finns i butiken.
Väskan är fodrad och har dragkedja.
Perfekt när man inte behöver ha med sig
så mycket.
Pris 189:-




Varje väska är unik ingen är den andra lik.

VÄLKOMMEN TILL BUTIKEN
ÖPPET:
onsdagar & torsdagar
16.00-19.00
lördagar
11.00-15.00
~~~~~~o:o~~~~~~~
Ha det gott go vänner
Kram Nettan

11 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

underbara små väskor.....bara såå söta!

Kramizz nilla

Sari sa...

Jag förstår att det måste vara spännande med alla varor som du väntar på! Som julafton!!
Vilka söta väskor!! Oj....
Ha det bra! Kram Sari

Vit Gladiolus sa...

Det är som julafton nu då...;=)

Vilka söta små väskor!!!


Kram

Hos Madeleine Hudvård & Inredning sa...

Jättefina väskor!
Har du sytt dem ?
Madeleine

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Nettan och tack för ditt svar!

Men så glad jag blev nu då :o). Vill gärna köpa av dig så om du hör av dig på slottokoja snabela gmail.com så pratar vi vidare där.
Finns det nåt foto på hur de ser ut så skulle jag bli så glad om du kunde bifoga det i mailet.

TACK igen
Många tacksamma Kramar
Måd

Gårdsromantik sa...

Hallå igen!

Den rostiga nyckelknippan går att beställa i min webbutik:

http://www.gardsromantik.se/?category_id=50&item_id=1369

Kram Maud

Golden&Vitt sa...

Åh så spännande med nya saker i butiken,tråkigt att bo så här långt borta.Fast det blir ju billigt *fniss*

Ha en mysig helg/kram annika

Min Skattkammare sa...

Varför ska vi envisas med att ha samma öppettider!!?? ;o)
Visst är det härligt att få gå omkring som en liten höna!
Sist man gjorde de var väl ungefär så där hundra år sen, en månad innan jul. :o)
Jag ser att det finns mycket vackert i butiken!
Må så gott, vännen!
Kram Kicki

Anna sa...

Hej Vännen!
Hur går det för dig bland alla nya varor som ramlar in. Visst är det spännande,nästan som julafton.Det är konstigt men man glömmer ju bort en del saker man köpte in på mässan.Jag väntar några nya pallar i veckan ska bli kul att se vad som finns i dom.
Ha de gott,så hörs vi snart,

Kram,kram!

Katarina sa...

Hej vännen!
Du har en award att hämta på min blogg. Ska verkligen försöka ta och hälsa på dig snart igen, är också så nyfiken på hur du har det i butiken nu...
Ha det så superbra!

Kram Katarina

Sanna sa...

Hej Nettan!
Jag och min syster tänkte komma ut till dig på onsdagkväll, har du öppet till 19.00 då?
Kram Sanna