21 februari 2010

Är ni insnöade ?
Ja det är nästan så att man blivit det.
Nej nu vill jag inte ha mer snö här hemma,
nu är det nog.
Måste bara visa vad jag har fått av min
underbara dotter i allhjärtanspresent.

Visst är dom fina, dessa har hon stickat
bara till mej.
TACK ÄLSKADE SOFIA
Inte nog med det hon har gett mej
två underbara barnbarn oxå.
Här kommer en bild på jungel Johan.

Här poserar han i fin mössa och halsduk.
Blir kalasfint att ha till våren.
Setet kommer från Goskruttans blogg.
Kika in där det finns mycket fint till era barn.
~~~*~~~
Nej nu måste jag sätta fart med packningen,
i morgon bär det utav till Funäsdalen.
Man vill ju uppleva riktig vinter.;o)
~~~*~~~
Ha det bäst alla.
Och glöm inte min lilla tävling.

Kramis Nettan

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Vännen!
ibland kan man ju undra vart man lagt hjärnan.Såg att du hade lämnat en kommentar och skulle svara,men jag skrev svar tillbaka till min egen blogg,snurrigt värre!.Nåväl,fy vad kallt ni har,låter inge vidare skönt,då har vi ju rena sommar värmen här med ynka 10 minus ...hihi!!. Då får ni kura inne och spela spel och mysa,inte illa det heller.Självklart vill jag vara med i din tävling,askarna är ju jätte söta.Ha de gott så länge,så hörs vi när du kommer hem.
Kram,kram!

Sari sa...

Jag håller med dig! Nu får det räcka med snö...... Men tyvärr är det mer på gång på fredag enligt prognosen..... HUUUU!
Fin present du fått av din dotter!
Och vilken underbar bild på barnbarnet!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Sari