14 april 2010

Hejsan på er alla !!!!

Tänk att våren äntligen är här, snart får man köra
fötterna i sina sköna träskor.
Jag firar med ett riktigt bra vår pris på TIZZLAS
träskor.
Ord.pris är 799:-
VÅR PRIS 649:-
Just nu står allt stilla här hemma.
Tvätten växer, stryktvätten likså.
Och alla dammråttor som sveper runt golven.
Och virkbeställningarna som växer på hög.
Men en inflamerad arm är livet inte super enkelt
just nu. Vissa rörelser går inte alls att göra.

Men tack var min Ulla så kan vi i allafall
hålla BUTIK mamma lycklig öppen.
Våra öppettider är som vanligt
Onsdagar & Torsdagar 16.00-19.00
Lördagar 11.00-15.00

Lite nytt har landat i butiken.
Underbara blusar från Capri Collection
till mycket bra priser.

Denna skjorta har sålts som smör i solsken.
Härligt jeansblå mjuk och skön kvalite.
Påfyllning av storlekar kommer v.21

Vit och fin.

Söt som en karamell.
Med knyt band i ryggen.

Denna ljuva klänning kommer Till butiken
i början på maj.

Tänk att fira midsommar i denna
fina tunika.

Rutikt är alltid fint.
Denna klänning kommer också in i
början på maj.
~~~*~~~

Ha det gott alla, och välkomna till
butiken och kolla in just din favorit.
~~~*~~~

Kramis Nettan


9 kommentarer:

Fjällsnipans Alster sa...

vilka fina kläder du fått... den första blusen och den rutiga skulle jag vilja ha... Man kanske har nått bra dotterpris på den? hahaha..... kram

Anna sa...

Men,åhhh,vilka jätte fina tunikor och klännigar.Vill ha allihop! Den rutiga klänningen bara måste jag ha,och den vita kanske, och varför inte den blå tunikan, och kanske den vita,näää,det här går inte.Kan inte välja. Jag måste ta mig till dig så jag kan prova.Kanske kunde ta en sväng på lördag.
Kramis!

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina kläder.Den med texten kan man ha till midsommar vad kostar den?Ja den vita den gillade jag.Önskar dej en fin kväll Kramar Rita ♥

Julias vita drömmar sa...

Känner så väl igen mig...
HUshållsarbeten som aldrig tar slut. Jag brukar torsdagsstäda så att helgen iallafall är helt fri :)

Vilka söta träskor :)

Skön onsdag till dig!

Kram/Julia

Else´s Bod sa...

Trevlig helg söta du!! & hoppas armen blir bra snart!
Tur att man har fina människor runt omkring sig!
Kram Lisa.

nina/nice sa...

Jättefina kläder du har fått in!
Vad tråkigt med din arm, hoppas det
läker snabbt, det är väl vila som gäller...
Ha det jätebra!
Kram Nina

Vardagslycka sa...

Åh, så mycket fint du har i butiken! Jag har sålt Capri i många år men slutade för 2 år sedan när vi tog över en presentbutik och jag vet att de har mycket fint och även bra
kvalite.
Jag såg superfina halsband uppe i din högerspalt som jag blev intresserad av. Har du dem i butiken nu och vad kostar de?
Ha det så gott.
Kram, Carina

Min Skattkammare sa...

Hallå där!
Jag trodde att jag hade kommenterat det här inlägget, du har sååå mycket fint i butiken!
Jag har ju glömt min fina vinst, jösses!! Jag fattar bara inte när jag ska komma, för vi har ju öppet samtidigt, och jag tycker det är lite knöligt att be dig öppna en annan dag.
Du....det där med stavningen kan spela mig lustiga spratt ibland. Brukar inte ha problem med den, men börjar man tveka....uj uj, då snurrar det! ;o)
Vi får se om vi ses i mörrn då! ;o)
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

Hej igen Nettan!
Tack för besöket igår, jättetrevligt!!! :o)
Det är så kul att få prata med dig som är i samma bransch, få lufta sig lite! ;o) Skulle var roligt att få till en träff.....nångång...
Tack igen för den ljuvliga tändsticksasken, den finaste jag någonsin ägt!
Kram på dig och ha en fin helg!
Kicki