8 juli 2010

God kväll alla bloggisar.

Hoppas att ni har det gott i sommarsverige.
Ja det är ju nästan fint i hela Sverige, utom
just där jag är.
Funäsdalen, där lyser solen mest med sin
frånvaro. Men med förr förra årets inrednings-
tidningar och gamla korsord så flyter
dagarna på.

Till hösten kommer denna super fina
inredningsbok ut. För att vara på den
säkra sidan så kan ni förhandsboka den
hos mej eller Anna i Lilla butiken.
Vi har inte beställt så många, så först
till kvarn gäller.

Ha det skönt i solen där den nu lyser.

Kram Nettan

4 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh har redan bokat den hos Nice men jag är så himla sugen på att komma ut och hälsa på dig, kanske jag får med nån av tjejerna här hemma senare idag ;o)
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

Lillemor sa...

Åh va bra att du tipsade om boken, jag och min dotter ska ju åka ut till dig snart.
Funäsdalen har jag inte varit i på flera år men det är ju så vackert.
Hoppas att vädret blir bättre.
Kram Lillemor

Eddan sa...

Hejsan!

Ja du, här i Funäsdalen är det som vanligt en rätt så medioker sommar som vanligt :-(. Man hör om den superfina sommaren som alla talar om och här är det väl sådär. Har haft tre veckor semester och som tur var så åkte vi lite söderut så vi har fått känna på värme iaf.
Är sugen på boken, Lev vackert. Vet du vad den kommer att kosta? Har den första boken och den är ju helt underbar. Har du kvar några eller är alla uppbokade? Jag är sugen på en till mig och så tänkte jag ev köpa en till syrran i julklapp.

Må så gott!

Kram Anette

Eddan sa...

oj då, det blev visst mkt "som vanligt" där i inlägget men så är det ju också väldigt vanligt med dåliga somrar här ;-)