24 mars 2011

Nu är det dax igen !!!
Tisdagen den 29/3
&
Tisdagen den 5/4
För vårens trevliga tjejkväll
Hos Anna & Helena
i Lilla Butiken, Sköllersta.
Mellan klocka 18-21

Om du blir sugen på att komma
så skall du höra av dig till 
Lilla Butiken eller till mig på
mejlen eller till 
NeMa Designs blogg.
Det blir en hel del erbjudanden 
under kvällarna som ni inte kan missa.

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA
Anna, Helena, Nettan & Malin
*****
Nu till lite butiks info.
Massor av nytt har anlänt, villa ha allt.
Mer kommer  nästa vecka.
Även i år är vi åteförsäljare för
Capri Collecton.
Super fina kläder.
*****
Vi har fortfarande 
50%
På alla kvarvarnade träskor.
*****
Välkommen 

Onsdag - Torsdag
16-19
Lördag
11-14
*****
Många kramar 
Nettan

6 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Så spännande det vore att kika in hos dig nu när nyheter strömmar till!
Lycka till med tjejkvällarna!
:o)
Kraaam Kicki

Ett Vitare Hem sa...

Åh det hade ju varit kul men tyvärr krockar det med lilla Ms badminton....
Ha en underbar eftermiddag!
Kram/Lena

Maria Krusagården sa...

Hej min vän!Klart vi måste träffas SNART!Jag hoppas att ni kommer förbi mig nästa fredag eller lördag,för då startar jag min utförsäljning med 30-70%på allt,och vi stänger för gott den 9/4 så det skulle vara kul om ni kikade förbi.På lördag har vi ju Maria som visar upp en helt underbar kollektion med kläder,och det ska bli jätte kul.
Kram på dig!
Maria

Emma Clara sa...

oj så mycket fint du verkar ha fått hem....nu måste vi komma snart igen!!!!!! ha det gott!!!

Lisa sa...

Så roligt att du tittade in till mig på bloggen för nuhar jag ju hittat din lilla superfina affär som definitivt ska få ett besök.

Kram Lisa

Handplockat sa...

ÅÅH va kul har du öpt calous röda med vita prickar ? de är våra stooorsäljare !!!
har dem och himmel vad jag ärlsar dem =) om det nu är de du har unnat dej men jag fick det som för mej =)