9 januari 2013

VÅR

Tänk att det ena stunden är det jul och nästa
stund går vi mot vår. Glada färger hänger det 
på galgarna i butikerna ut med mörka
in med det vita och pastelliga.    
SKÖNT .

Jag har tagit lite välbehövlig ledighet
varit tillsammans med barn och barnbran
både här hemma och i Funäsdalen.
Men nu börjar allvaret igen, med jobb och
butiken. Sist men dock inte minst
FORMEX.
Det är så man bävar lite, det är inte bara
roligt att åka upp på mässan, man skall göra
massa snabba beslut som ibland inte är riktigt
övertänkta. Man blir lätt påverkad av personen 
eller personerna som man är i sällskap med.
Till slut handlar man massa som man inte alls
tänkt sig. Den här gången skall det inte bli så
jag skall bara handla det som känns rätt i magen.
Har velat lite hit och dit ang. färgvalet inför
våren, men har beslutat att det blir VITT igen,
det känns rätt för mig och enklast för det passar
dom flesta.

BUTIKEN
öppnar igen den 19:e januari
klockan 11.00

Vi fortsätter att rea ut kvarvarnade julsaker
till 60% rabatt.
Och 20% på det övriga sortimentet,
med några få undantag så som 
NeMa design och blommor.

Ha det så gott så hoppas jag att vi ses snart.

Kram kram Nettan   

PS. Hade tänkt mig massa fina bilder i detta inlägg men det går inte alltid som man tänkt sig. DS
 

 
 


2 kommentarer:

Maria sa...

Ja det är viktigt att det känns rätt i magen när man fattar beslut!

Vad härligt att du har haft en skön ledighet och att du fått mysa med barn och barnbarn! Det är viktigt att få släppa vardagsbestyren för ett tag. :)

Önskar dig en skön dag och en fin fortsättning på det nya året! Jag och Ida funderar på att komma den 19:e, om det är så att hälsa, väder och annat gör det möjligt!

Ta hand om dig!!!

Stor kram♥

Unknown sa...

Hej finis!Vilken dag åker du?Kanske ska sällskapa lite?Kraaam