18 april 2015

Tänk att det är tre månader som jag var här inne sist.
Man undrar lite vart den tiden tagit vägen ?
Det har hänt mycket vinter har blivit vår mörker har blivit
ljus, allting känns mycket lättare.
Butiken rullar på tack vare alla trogna och nya kunder
som kommer från när och fjärran, och goa vänner som
ställer upp och passar butiken så jag får lite ledigt.

Vår i butiken är lika med massa nytt i ljus och härliga
färger, denna vår har jag valt ljusblått och ljusrosa och
naturligtvis vit vit vit.

Som ni kanske läst i tidigare inlägg så har jag fått äran
och sålt Maja's lykta. Åhhh vad jag är glad för det. 
Lyktorna kommer till butiken under hela våren och 
i alla tänkbara mönster och texter.
Nu finns den fina ¨mamma¨lyktan, mom & dad lyktan,
friendship och mycket mer. Kom in och se vilka godbitar det är.

Nej nu blev det mycket text. 
Här kommer ett litet axplock från butiken.      






BUTIKEN HAR ÖPPET

onsdagar & torsdagar
16 - 19
lördagar
11 - 14

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA

Inga kommentarer: