26 april 2010

GOD FÖRMIDDAG!

Ja då var det en ny vecka igen.
Nu går tiden i ett rasande tempo, min
dotter talade om att det är endast 30 skoldagar
kvar tills det är sommarlov?!?!?
Man fattar ingenting, ena dagen är det 1 meter
snö, och nästa är det vår med stooooora
knoppar på träd och buskar.
Har hängt fram sommarkläderna, just dessa
är lite små. Det är inte bara dessa som blivit
små, mina kläder från förra sommaren har hängt i
garderoben och krymt. Jag tror vi måste ha fukt i huset;o)

Denna lilla sötnos fick följa med mej hem

Och denna skylt.
Tänkvärda ord.
~~~~ *~~~~
Är du tävlingssugen går du in och hälsar på
Där startar en super fin tävling i dag.
Den får man inte missa.
~~~~*~~~~
Ha det gott!
Kramis Nettan

9 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

halloj..jag instämmer i allt....

ja precis var tar tiden vägen inte klokt...ena dan vaggar man sina barn i famnen för att poff gå på konfirmation.....!!!!
Inte klokt..men det kanske är tur att det ångar på, vore ju värre om det inte hände nått ;-)

Ljuvligt klästreck! vill ha!!!
här har oxå kläderna krympt....har gått upp allt & lite till av alla kilo jag gick ner innan jag blev gravid.. :-(
måste ta itu med det igen...men finner ingen inspiration denna gång, jag vet ju att jag kan om jag vill.Men det känns annorlunda nu, har ingen matlust men ändå känner jag ingen mättnad, tycker jag äter i ett hur nu det hänger ihop....hum konstigt.Och det roliga är att min far känner precis likadant...vi är kopior...hihihi...

Kramizz nilla

Fjällsnipans Alster sa...

hahaha..... krymt! Du är rolig du... Då kanske jag kan ärva nått fint dårå eftersom jag knappt äger några kläder!!!

Kläderna i fönstret var ju söta...

Nu ska jag packa ner huset i en låda..

KRAM.. ses på ons!

Min Skattkammare sa...

Och jag som tyckte att du hade krympt sen sist, det såg så ut i alla fall! :o)
Oj, vad solen skiner idag, ingen tid att förspilla.....
Vårkram Kicki

annika sa...

Jo det är mycket som krymper ...men inte jag). Ibland känner man för att ta tag i det och andra dagar struntar jag i det och tuggar på.
Ha ne skön Valborg

kram annika

Maria Krusagården sa...

Hej Söta Nettan!Vad fint du har gjort här på bloggen...Tänkte på en sak...nästa gång kan du väl stanna på kaffe?
Kramis Maria

Nettan sa...

Tack så mycket för söta kommentaren hos mig! Tiden rusar verklign iväg å det gäller att försöka njuta av varenda minut..trots allt!! Ha en fin helg!
Kram Nettan

Else´s Bod sa...

Kul att träffa dig me!! Det är ju tur att du har öppet på onsdagar då jag inte är i butiken!! Hoppas att jag kommer snart!
Kram Söta du!
Lisa

Lenaslera sa...

Hej, hej, Nyfiken på hur det går med keramiken. Har någonting sålts? Kram från Lenaslera

Min Skattkammare sa...

Hallå Nettan!
Tack för tipset, var ligger Kilsmo......exakt?! :o)
Det blir grönare för var dag....och snart säger det väl POFF om ryssen kommer! ;o)
Ha en toppenhelg!
Kram Kicki