19 maj 2010


Efter en dag med molande värk i axeln måste man få göra något
 roligt, som att blogga tex.
Fick hem lite mer tunikor och träskor i dagarna, och själv har jag knåpat lite med mina ängla hästar.
Så äntligen är lite av dom färdiga.
Här är lite änglahästar på grönbete.
Stor häst 229:-
Liten häst 149:-
En liten namnskylt i trä får man med när man köper hästen.
Perfekt till dop eller bröllopspresent.
Eller varför inte till mor i morsdagspresent.
Håller på att göra lite morsdagssmycken som finns i
butiken from lördag.
Rött är sött.
Man blir riktigt glad när man ser dessa skönheter.
Jag har fortfarande VÅR pris
650:- (ord.pris 799:-)

VÄLKOMMEN TILL BUTIKEN
Det vankas nya armband från NeMa Design
jättesnygga i virkat och 925 silver.
Så fort dom är klara för fotografering skall ni få se.

BUTIK mamma lycklig har öppet
ONSDAGAR & TORSDAGAR
16.00-19.00
LÖRDAGAR
11.00-15.00

VI SES !

Kramar Nettan



4 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Vad fina de är! :o)
Har någon hört av sig från Örebrokompaniet till dig? Jag tipsade om dig och Anna & Helenas butik. De håller på att bygga upp en sida på nätet för turister, med bl.a gårdsbutiker.
Ha en skön helg!
Kramar Kicki

~~*Pennyshouse*~~ sa...

gomorron!

ååå så fina hästar....ljuvliga!
jag har gjort änglagrisar..hihihiii..

här rullar det på, på lördag har vi konfirmation för Alva...massa förberedelser håller jag på med..

ha en underbar dag & helg!
Kram Nilla

Else´s Bod sa...

NÄE!! hur 17 tänker vissa? jag förstår inte det!!
Men tack söta du! Jag hoppas det oxå!
Kram Lisa

Min Skattkammare sa...

Tjenixen Nettan!
Jag har mailat dig!
Bara så att du vet......;o)
Kram