20 juni 2010

Idag har man varit lite däven efter gårdagens
bröllop . Och vilket bröllop sedan.
Men svulnaden under ögonen Har Ggått ner
i allafall .
Midsommar närmar sig med stormsteg ,
och våran minsta dotters trettonårs dag .

Grattis Älskade NEA
på din 13 - års dag
den 22:a juni.
~~~
Öppettider hos Butik mamma Lycklig
MIDSOMMARVECKAN
onsdag - torsdag
16-19
Midsommardagen Stängt

         Efter Midsommar       
Har vi ändrade öppettider i butiken
Torsdagar 16-18
Lördagar 11-14

VÄLKOMMEN

Ha enriktigt Skön midsommar Vecka .
Vi hoppas på lite sol & värme.

Många goa Kramar Nettan

PS : Min räknare börjar närma sig 15,000
besökare , Det skall vi väl fira med en
sommartävling . Så kära vänner håll
utkik . DS



3 kommentarer:

Else´s Bod sa...

NEEJ! Inte kan du gå å ändra tiderna sådär! Å absolut inte till en dag som jag står fast i butiekn! haha, men om jag lägger benen på ryggen så hinner jag iof. en snabbis efter det att jag stängt!
Kram så länge!
Lisa

nina/nice sa...

Ja, nu tror jag att svullnaden gått ner
på mig med...
Vad härligt, en nybliven tonåring i
familjen! Hälsa och gratta!
Ha en riktigt fin midsommarvecka!
Kram Nina

Ett Vitare Hem sa...

Åh här var en till med svullna ögon ;o)det var så vackert!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS