29 februari 2012

VÅR, SPRINGTIME, VÅR, SPRINGTIME

Nu blir man riktigt sugen på att
plocka fram alla vårjackor och stuva
undan allt som hör vintern till.
Men man får hejda sig lite för det
kommer säkert ett eller flera bakslag.
 I butiken blommar snart syrenen som
jag tog in för en dryg vecka sedan.
Den har fått lite blommningshjälp av
dessa virkade blommor med pärla på.
Jag tänkte lotta ut två förpackningar
med blommor, färger bestämmer vinnarna.
Lottar även ut 2 våriga doftpåsar.
Lämna bara en kommentar så är du med
i tävlingen. Du som inte har någon blogg
skicka mig ett mejl.
 Ägg hör våren till, det finns flera olika
varianter i butiken.
 Och naturligtvis vita ljuvliga
pärlhyacinter, kan inte få nog 
av dessa blommor. Finns också
i butiken.

Vi har öppet som vanligt 
Onsdagar - Torsdagar
16 - 19
Lördagar
11 - 14
Eller enl. överenskommelse.
*****
Nej nu skall jag gå ut i det fina vårvädret
och plocka undan alla vintergrejer.
Kan inte hålla mig längre.

Lycka till ni som är med och tävlar !

Kram kram
Nettan 

PS: tävlingen avslutas den 11:e mars  DS

15 kommentarer:

RackarTuss sa...

Hej!

Ja - då lämnar jag en kommentar och hoppas på en fin vinst :)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

åå turkost är ju jättefint.Även tillsammans med rött å vitt.Blir lite turkosa inslag här oxå så småningom...har lite på lager som ska upp i fönstret.

Fina blommor! trevlig utlottning.

Kraaam Nilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så härliga bilder på vårlökar och knoppande kvistar, vårkänslorna spirar=)

Önskar dig en fin kväll!
Kram,
Regina

annika sa...

Härliga vårliga dagar!
Jag är gärna med och tävlar vet du :)

Kram

Eddan sa...

En härlig tävling vill jag ju inte missa förstås ;-)!

Det är faktiskt lite känsla av vår även här i Funäsdalen. Det har regnat och blåst och det har smält undan lite på vägarna (fast i morse var det isgator).

Kram från Anette

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ooh så trevligt med tävling! Jag deltar, tjola hopp =D

Anonym sa...

Hejsan!

Jag vill också vara med och tävla så klart!

Kram på dig från AnnaKarin

Maria sa...

Det är klart att jag är med i utlottningen! :)
Vilka söta små virkade blommor...♥

ha en finfin vecka!!!
Stor kram♥

Vform sa...

Åh, SÅ många fina saker du visar :O)
Jag vill JÄTTEgärna tävla hos dig!!
Hoppas på tur!
Mvh Vivan

Hemmets rariteter sa...

Hej! Ni har jättefint sortiment i butiken....har varit där två gånger men fler besök kommer det bli.. Skulle gärna vinna de söta virkade blommorna. :0). Skulle vara söta att sätta på en virkad väst! Med vänlig hälsning, Frida.

Jenny sa...

En liten tävling tackar jag inte nej till. :) Härligt med lite vårinspiration.

Min Skattkammare sa...

Hej Nettan!
Vad mysigt det ser ut i butiken...mycket fint!
Armbandet kostar 149:-
Jag är med och slåss om de fina vårblommorna! :o)
Önskar Dig en skön helg!
Kram Kicki

Helena sa...

Hej! Det är väl klart att jag vill vara med att tävla :) Trevlig helg!

Carina Forsberg sa...

hej vill så klart vara med och tävla om dom fina blommorna.

emmaclara sa...

Hej på dig....nu var det länge sen vi besökte dig....vi pratade om det sist att nu måste vi snart ut till dig....och fast jag redan vunnit fina vantar så ger jag mig inte.....din blommor är ursöta. Så jag är med och tävlar igen!!! Kraam!