2 april 2009

Ett litet vitt paket med
guldiga hjärtan.......
kom med posten idag.
Det var mina fina sockor som'Annika
stickat. Vi har bytt sockor mot
tofflor. Men hon har inte fått
sin än.
Tack snälla Annika, vilka underbara
sockor. Jag tror dom får vara till
prydnad i allafall i början.

Vilken vår dag det har varit i dag.
Typiskt att man skulle sova bort halva
dagen. Har varit vaken hela långa
natten, men det är lite lättare nu när
det ljusnar fortare.
På eftermiddagen kom mina barnbarn
och hälsade på.
Det var full rulle från dom kom tills
dom till slut åkte hem.

Det här är en riktig linslus, han smilar så
fort kameran kommer fram. Vad tycks om
Alex frisyr?

Här är samma Alex utan stylat hår.

Det är farmors charmtroll.

Det är alltid gott med glass.
Felix älskar glass och sin farmor.
Nu kommer lite loppisbilder från
(Lopp)Ann och min loppis runda
förra veckan.



Det blev en hel del bra och ha grejer.
En liten blå tallrikshylla som ej är
med på bilden inhandrades också.
Nej nu är det dax att krypa ner i sängen igen.
Skall upp tidigt i morgon bitti.
Ha det så bra i vårsolen
Kramar Nettan

10 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron1

så många härliga loppisfynd......

å glass jaaaaaa...älskar det.Jagade glassbilen igår men fick tag i den rackaren efter en stund...hihihihiih...

Kramizz Nilla

carina sa...

såna där fina sockor som Annika stickat har jag oxå köpt till dottern och svärdottern i julklapp. Men de blir nog en beställning till mig själv sen oxå

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej Nettan! Tack för din komentar & din omtanke..... man blir ju så fäst vid dom små liven.... Har svåger & svägerska i Odensbacken, så jag kanske kikar förbi nån gång..!! Kram Malin ^^,

Katarina sa...

Hej, vilken superfin glaskanna jag fick ögonen på...
Vi kommer med buller och bång på lördag eftermiddag, ca 15:00-tiden. Tror att pappa har med lite smått och gott...
Ha det bra!
Kram

Pixi sa...

Kanon när man kan byta grejor med varann!! Sööötisbarnbarn!! Må gott i helgen =)

Min Skattkammare sa...

Hallå Nettan!
Vilka fina sockor, inget är som handgjort!
Vet du, jag hade ev. tänkt att åka till Galleri Z i Odensbacken och titta på Bengt Johanssons tavlor i nästa vecka, och så skulle jag höra med dig om man kunde få titta in i din butik. Men det skulle nog ha blivit på långfredagen, så egentligen bar det emot att fråga en helgdag.
Men då behöver jag inte gå och fundera på det, när du ändå ska upp till stugan. Det blir fler gånger.
Vad spännande att få se badrummet!
Hoppas att ni får härligt väder där också!
Jaaaa.....visst är det ljuvligt nu.....nästan ofattbart!
Önskar dig en fin helg!
Kram kicki

Roses & Angels sa...

HEJ! Ja du nästa år blir det väl säkert inte så här mycket snö. Nja värken sitter i sig och vi får väl se vad dom hittar, vad det beror på men läkaren misstänker nåt fel i bäckenet. Shit. Nix man försöker ju låta bli att klaga men det tär inombords. Jahaa men så kul för er, skidor hahha det hag jag inte stått på sen barnsben. Hoppas ni får ett bra väder måste ju vara underbart om solen skiner. Jaha å du visar väl tröjan sen! :-) Ha det bra och sköt om dig du med. Kram Christa och trevlig helg.

Thesèse sa...

Hej vännen! Kom på att jag kanske glömt att svara dig om prinsessan... fast jag har för mig att jag gjort det... hm?

Så som du säger får jag till det i mitt huvud på detta viset :)

Vit överkropp o armar. Vit tyll kjol men en pepita rutig kjol under i beige/vitt. vita skor o vita vingar. Stämmer det? Kram Tess

Katarina sa...

Hej!
Nog kan pappa göra bokstäver, bara han vet storlek, utseende o.s.v. Hoppas ni har det bra där uppe!
Kram

Eddan sa...

Glad Påsk till er också och välkommen upp till Härjedalen!

Kram från Anette