10 mars 2010

Nu är dom på väg.

Har precis nu lagt en order på Tizzlas
underbara träskor.
Tänk när man köra ner fötterna i ett par
sköna träskor, slippa raggsockor och tjocka
kängor.
Söta till vardag och fest.
Alla träskor finns upp till storlek 43

Dessa kommer även i brunt, super snygga
till jeansen eller jeanskjolen.
Visst är dom söta som godis.
Dessa kan man beställa för senare leverans.
~~~*~~~
Träskona passar jätte bra till kläderna
från Capri Collection som kommer in
till butiken dom nämaste dagarna.
..............
I morgon får vi packa upp lite nyheter
i butiken, det skall bli spännande.
det har gått en tid nu sedan vi beställde
så man har nästan glömt vad det är som kommer.
.................
Har tillverkat lite påskägg.
Om man får säga det själv så blev dom jätte fina.
Visar i nästa inlägg.
...................
Ha det så gott.
Kram Nettan

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

ååå så fina träskor...kul att du tar in kläder oxå..

Kramizz Nilla

Presentation sa...

Hej Nettan!

Vad roligt att dragkedjorna kom fram, lugnt emd betalningen.

Å vad roligt att hitta till din fina blogg. Din butik verkar hur mysig som helst.. å vilkas snygga träskor dessutom. Får nog ta mig en sväng förbi i slutet av april när jag är och hälsar på min mamma i Katrineholm....min moster har sommarställe nära stora mellösa , ICA är när butiken ;-) Ska tipsa henne direkt om din butik.. om hon inte redan varit där..kan misstänka det, den skulle hon gilla :-)

Ha en härlig dag!


/Angelica

Min Skattkammare sa...

Hej Nettan!
Åhhh, så fina skor! Och kläder också....va´kul!
Det blir spännande att se allt i din butik. Vad roligt att det knallar på!! :o)
Kram Kicki

Min Skattkammare sa...

....och så fick jag se att du länkar till utlottningen!
Tusen tack!!

Sari sa...

Såå fina träskor!
Ja, tänk den dagen då vi kan ställa undan vinterkängorna..... Längtar!!
Ha det bra!
Kram Sari