3 juni 2010

Robbie Williams - You Know Me (Official full length video)


Har det blivit en musikblogg eller?
Ja man kan undra, men eftersom man inte kan virka eller sticka
så kvällarna går åt till att surfa runt på nätet och leta bra musik i stället.
Jag gillar verkligen den här låten, vad har ni för favorit musik?
Skriv gärna lite tips på era favoriter.

Ha det bäst alla.
Kramili kram Nettan

PS. Jag har fixat musiken till bloggen alldeles själv, är riktigt
stolt över mig själv.
Det rodde du inte Sofia, att du hade en datahacker till mamma. fniss DS

2 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Tack för dina vänliga o rara ord inne hos mig.....Kram Therese

nina/nice sa...

Ja, han bra!
Jag är periodare när det gäller musik...
Just nu gillar jag Adam Lamberts "Mad
world" och "What do you want from me".
Hoppas läkningen i armen går bra!
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Nina