28 juni 2010


T Ä V L I N G S D A X

Jag lottar ut en sommarväska som är sydd
av linnetyg, och är fodrad med blommigt
bomullstyg. Väskan är 35x40 cm.
Väskan passar lika bra på stranden som
på shoppingturen..

Om du vill vara med och tävla lämnar
du en eller flera kommentarer.
Länkar gör du bara om du vill.
För varje kommentar får du en lott.
För ev. länk får du två lotter.

Lite tröst priser kommer jag också lotta
ut. Små skyltar med valfri text på.

Tävlingen avslutas på min födelsedag
den 15 : e Juli .

Ha de gott och lycka till!

Kramis Nettan


24 kommentarer:

nina/nice sa...

Hej Nettan!
Vilken jättesöt väska!
Jag vill gärna vara med i din utlottning!
Jag länkar också.
Ha en jättefin vecka!
Kram Nina

Lillan sa...

Jag är gärna med i utlottningen av den fina väskan.
Ser fram emot att göra ett nedslag i din butik också vid tillfälle.
hälsar
Caroline

annika sa...

Självklart vill jag var med och få chans att bli ägare till väskan ellewr en skylt. Jag länkar också. Nu under sommarlovet ska jag väl få till det och kunna ta mig ut till butiken.
Ha det så fint i värmen

Kram annika

Maria sa...

Hej!
Den här söta väskan vill jag gärna vara med i utlottningen av!
Jag har även länkat till dig på min sida!

Ha det gott!
Maria

Vardagslycka sa...

Åh, vilken söt väska! Och skylten med för den delen. Jag vill gärna vara med och prova lyckan hos dig.
Jag undrar lite över halsbandet också som jag frågade dig om i våras, det söta med ängeln på? Går det att beställa?
Ha en skön och solig dag!
Kram, Carina

Anonym sa...

Hej!
Var hos dig i torsdags e.m när jag var ute och plockade blommor till midsommarbuketterna .... men du var ledig. Köpte några fina små skyltar till sommarstugan. Vill gärna vara med och hoppas på tur!!
Kommer förbi någon annan dag på väg ut till sommarstugan. Soliga hälsningar Anna-Karin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron goa du!

ja jag är sååå dålig på att bloga just nu.Har varken tid eller den rätta lusten.Kikar runt lite då & då men urusel på att kommentera....

Självklart vill jag vara med & tävla...fina priser.

hihiiii..ja glassen var äkta denna gång :-)...men nästa blir nog av garn...hihiiiii..

nu bär det snart av till simskolan.

Kramizzzz Nilla

Else´s Bod sa...

haha va söt du är! så du menar att jag som ALDRIG har tur kan skriva fler ggr!?? RÄKNA med det vännen!!
Kram Lisa

Min egna lilla vrå sa...

Hejsan!
Vilken fina väska! Jag är gärna med i utlottningen av den. Så här i jordgubbstider blir det nog ett besök på självplockningen ganska nära dig då kan jag förhoppningsvis titta in till dig igen!
Kram Lovisa

Lillemor sa...

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar om den fina väskan och dom fina skjyltarna. Jag och min dotter ska försöka nu under sommaren att komma ut till affären.
Kram Lillemor

Anna sa...

Hej min vän!
Så klart jag vill vara med och tävla om den söta väskan. Tack för allt!Jag är så glad att du hittat in i mitt liv,tänk vilken tur man har ibland.Hoppas ni får en skön semester och mysigt att få rå om Sofia och familjen lite extra.
Ha det så jätte skönt!
Massor av kramar!

Unknown sa...

Visst vill jag vara med och försöka vinna denna söta väska. Har även länkat till dig från min blogg.
Tänk vad härligt att kunna förvara mindre vackra saker man vill ha näri denna påse,då blir dom helt plötsligt ett smycke att ha framme.
Ha de bra kramizar

Else´s Bod sa...

Raggar Lott nr 2!! haha men du! man har ju lust å köpa nema´n för paketets skull! Snyggt!!
Kram Lisa

Anonym sa...

Hej !!
KLart man vill b´vara med på utlottning av en sån söt väska och sen vill jag bara säga att du har en sån fin bloggg, kul att läsa går in varje dag för att se om du skrivit något nytt.
Jag länkar oxå. // Mia

http://lillmias.blogg.se

Anna-Karin sa...

Vill självklart vara med i din utlottning av den fina väskan. Är en lite väsknörd enligt min man.

ANNIKA sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla om de fina vinsterna.Jättefina.
Hoppas nu på lite tur...
gustafsson.57@hotmail.com

Mys och hemtrevnad sa...

åh jag vill vara med och tävla...kramis semlan

Ett Vitare Hem sa...

Åh så klart jag vill vara med och länkat har jag gjort!
Kramis/LenaS

H ennA sa...

Hejsan!

Här var det mycket fint att titta på :-) Jag hoppas din födelsedag blir helt underbar! Och så hoppas jag på lite tur... :-P

Mvh Anne

Maria Krusagården sa...

Hej du sötnos!Nu närmar sig mässan med storsteg och jag längtar tills vi ska åka dit så jag får skratta lika mycket som förra året*fniss*Hoppas ni har det fint i funis..
Kram Maria och Thilde

Golden&Vitt sa...

Åhh vilken söt väska, såklar jag vill vara med och tävla..en länk , såklart:)

Kram/annika

Anonym sa...

Hej min älskade dotter!
Får en mamma vara med och tävla?
Hoppas på lite tur i sommarvärmen.

Puss o kram!
Mamma

Käranån sa...

Hej!
Ja, jag vill vara med och tävla om din fina linneväska!

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka men jag håller mina tummar ändå!
Ha det gott i sommarvärmen!
Kramar Carina
kattarsel@live.se