18 februari 2011

SPORTLOV

Sportlov redan tänk att tiden 
går så himla fort.
För resten byter sportlov att man
har lov från sportande ???????
Jag har i alla fall tolkat det så.
Jag tänker då inte sporta något,
kanke kan det bli en promenad
med hunden.
Eller ta en tur med skotern på
fjället, kanske hitta ett bra ställe
som man kan sitta och bara och 
njuta av solen.
*****
BUTIKENS ÖPPETTIDER VECKA 8
Endast lördag 11-14
Eftersom jag kanske sitter på en fjälltopp
tar Ulla hand om er och butiken.

Vecka 9 är jag tillbaka igen och
ordinarie tider gäller
Onsdag & Torsdag 16-19
Lördag 11-14
VÄLKOMNA

Ni som blir shoppingsugna på 
sportlovet gör ett besök hos
Lilla Butiken i Sköllersta.
*****
Ha ett riktigt skönt lov alla rara.
Kramisar Nettan

3 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Haha, Super bra tolkning! Jag hakar på den!
kram
lisa

Fjällsnipans Alster sa...

Men du sa ju att du skulle åka skidor med Gustav på sportlovet... då sportar du ju? Eller var det bara titta på som gällde :)

KRAM

Anna sa...

Hej vännen!
Åh,vad jag önska att jag kunde få vara med dig på en fjälltopp och bara mysa i solen och ha det gott.Du får mysa för mig också. Jag kommer ner nästa vecka och hämtar sakerna, det är ingen panik. Ha ett riktigt skönt sportlov,utan sporten...fniss!. Unna dig att bara vara....det var en förståndig människa som sa mig det en gång. Bra filosofi va...varför ska det vara så jäkla svårt att leva efter den???. Hälsa familjen så gott!
Kramar i massor från mig.