8 februari 2011

TINGLA KANIN

Här kommer en liten hälsning
från Tingla Kanin.
Hon sitter i min säng och
njuter av vårsolen som tittar
in genom mina oputsade fönster.
Skönt med lite värme från solen.
Kudden Tingla lutar sig i mot
har jag köpt hos
Lilla Butiken i Sköllersta
Se länklistan lite längre ner i bloggen.

*****
 I morgon är butiken öppen
som vanligt
Onsdag & Torsdag 16-19
Lördagar 11-14
*****
Vi håller på att fylla butiken
med hjärtan nu till
alla hjärtans dag.
*****
Ha det bäst alla bloggisar.
Kram kram Nettan

7 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Vilken sööööt kanin, går den att beställa?

Här är fönsterna också väldans orena.... bäst att vänta lite till med fönsterputsningen, så att man inte behöver göra om det innan sommaren! ;) ...Man ska inte ha för bråttom! :)

Ha det gott!!
KRAMAR♥

Maria sa...

... Jättefina hjärtkorgar! :)

Förstår att du har mycket att stå i... men när/om du känner att du har tid och inspiration, beställer jag gärna en kanin!!! :)
KRAM igen!

Vitt hus med svarta knutar sa...

En så söt kaninfröken=) Vem njuter inte av vårens solstrålar, det är ljuvligt med ljuset.

Kram,
Regina

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken gullig kanin!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

alicias &amandas mamma sa...

Hej!

Hoppas allt är bra!
jag var allt ute en sväng till hos dig igen då du reade o köpte en nema korg m lock, en nema hjärtan ljuslyckta(så nu har jag två) o lite annat smått o gott!

Mamma köpte stickade sockor till syrran o dem är så snygga! får du in fler sådana? var visst någon i norrland som stickat dem sa din ersättare som jobbade.

Nu har jag varit inne på nema bloggen o vill så gärna ha en virkad hjärtan skål också till alla hjärtans dag..vad kostar dem? kommer nog ut till dig en sväng på lördag!

ha det gott!

/Linda

mamma lycklig sa...

Hejsan Jenny
Vad roligt att du gillar våra saker. Jag har inte mera sockor men kan kanske beställa fler till ordinarie pris. Vet inte vad hon tar nu. Det lilla hjärtat kostar 175:- och det större 250:-. Hänghjärtan finns i två storlekar 50:- & 70:- St. Välkomna ut på lördag, och kör försiktigt.
Kram Nettan

Huset vid ån sa...

Hej Nettan!
Hoppas allt är bra i snöstormen..Fniss!

Usch, Ska det aldrig ta slut....

Vad söt kaninen är mot den fina kudden!

Hoppas att du får en Trevlig helg!
Stoor Kraaam från mig/ Therese