28 november 2011

TACK !!!!!

Oj oj oj oj, vilka toppen
kvällar. Butiken var
sprängdfylld med glad och goa
kunder.
På torsdag kvällen drog vi 
vinnarna i vårat lotteri, vi 
ringer er som vann.
******
Nu till min boggtävling.

1:a pris vanns av
Emma-Clara

2:a pris vanns av
Tranbergsgården

3:e pris vanns av 
Lillemor

4:e pris vanns av
Editaflicka

Grattis till er alla.
Mejla mig era adresser så
kommer era vinster senare i
veckan.

******
Butiken har öppet som vanligt
ända fram till jul.
Onsdag & Torsdag
16 - 19
Lördagar
11 - 14

Eller enl. överenskommelse.

Ha en bra vecka alla.

Kram kram
Nettan
 

5 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till vinnarna av de fina priserna! :)
Kram♥

Lillemor sa...

Men så roligt att vinna ett pris.
Tack på förhand jag mailar min adress.
Kram Lillemor

Emma Clara sa...

åhhhhh tack för den fina vinsten!!!!!! kanske blir det kallt nån dag snart så man får ha fina vantar...... jag mailar dig min adress,,,vet inte när jag hinner komma ut till dig..mycket på jobbet nu! kraam

Edtiaflicka sa...

Åh, vad kul!!! Tack såååå mycket!

Kram Ida

Min egna lilla vrå sa...

Tomten Inga-lill passade perfekt hemma hos oss! Till nästa jul köper jag nog en till, de är ju så fina!! Vilket otroligt hantverk du gjort med dem!
Lovisa