14 november 2011

TÄVLING!!!!!

Nu alla tävlingssugna bloggare
är det äntligen dax för min 
lilla tävling.

Och jag tänker lotta ut lite
värmande saker.
Vi börjar med 
1:a pris
Ett par superfina vantar
 Varma och goa ny när kylan smyger
sig på.

2:a pris
1par pulsvärmare 
i valfri färg.
Dessa är virkade i mjuk och
skön babyull.

3-5 pris
Det blir en liten överaskning,
allt jag kan säga att även den
är virkad.

Reglerna är som vanligt

1 lott = 1 Kommentar

2 lotter = 1 kommentar samt 
att ni länkar till eran blogg.

3 lotter = kommentar, länk
samt följare av min blogg.

Tävlingen avslutas 1:a advent
klockan 24.00.

Nu önskar jag alla bloggare
ett stort lycka till, och hoppas
att riktigt många vill vara med
och fajtas om vinsterna.

Ha det gott alla.

Kram kram
Nettan


13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Såklart jag vill vara med och hoppas på vinst! Kommer en av dagarna när du har "julmarknad"!
Må så gott, kram Anna-Karin

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill också vara med på tävlingen! Jag kommer snart och handlar julsaker.
Stor kram från en annan AnnaKarin B

Edtiaflicka sa...

Det e klart att jag vill va me! Kommenterar och följer!

Kram Ida

Maria sa...

Åh vilka ljuvliga priser, det är klart att jag vill vara med i din fina tävling!!! :)))
Jag är ju redan följare, men jag länkar från min sida!!!

Ha det gott och fint!!!
Stor kram♥ Maria

Lillemor sa...

Vilka fina vinster. Klart att jag är med och tävlar.
Länkar och kommentar jag tar 2 lotter.
Kram Lillemor

Tranbärsgården sa...

Hej,

Vill gärna vara med och tävla om dessa superfina vantar och pulsvärmare. Hittade hit av en slump genom "Min Skattkammare".

Fina saker du gör!

Jag länkar från min blogg också.

/Anna

Emma Clara sa...

Klart jag vill vara med och tävla....hoppas på vantarna för att jag köpte ju så fina handledsvärmare sist jag handlade........och nej det blir ingen julmarknad för oss i år...sååååå tråkigt men vi fick inte ihop det med allt i år. Såp vi laddar till nästa år...kraam!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ah, jag vinner gärna ALLT!! :)
Är jättegärna med på 1 lott!
kram på digK

Elisabet sa...

Vad fint du stickar!!

Jag vill jättegärna vara med om en lott!

julialgot@hotmail.se

Erica sa...

Hej. Jag vill ju såklart vara med och tävla! Två lotter till mig, jag länkar från bloggen också.. Och du, har jag tackat för det otroligt fina tyget? Det är så fint att jag aldrig kommer kunna klippa i det :) TACK!

Maria Holmberg sa...

Klart jag vill va med å hoppas på tur! Kommer över en sväng ikväll =) Kram Maria

Linn sa...

Var i din butik första gången idag. Åh vad mycket fint! Jag kommer tillbaka. Tror att jag gjort rätt och följer din blogg. Har länkat till dig på min blogg: http://jonssonsunderbarakaos.blogspot.com/2011/11/mamma-lycklig.html

Kram Linn

Lena sa...

Åhhh så mycket fint och bra beskrivningar du har på din blogg :-)
Har precis "hittat hit" och kommer säkerligen att återvända.// Lena