17 februari 2009

Noll54 Interiör: Tävling hos noll54!!!!


7 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig. Allt väl?
Du lever min dröm, en butik hemma på gården =)

Tusen tack för utmärkelsen, den värmde, ska ta med den nästa gång...kanske redan ikväll, få se om tiden räcker till.

Underbara tofflor, så otroligt fina och färgranna...

Ha det gott. Kram Pirre

Katarina sa...

Hej, vad synd att du skulle jobba imorgon. Men vi kommer en annan gång, då finns det ju något att verkligen se fram emot. Ha nu en riktigt skön sportlovshelg i stugan!

Kram Katarina

Thesèse sa...

hej vännen! Såg inte din fråga för ens nu.. Självklart får du modella om den. hårfärg finns i 4 nyansr. Tyger till kläder finns i en massa skalor. vll du ha ett par andra vingar än de som sitter på som du sett går det oxå toppen. eller en annan klänning om den passar. Allt för att du ska bli nöjd. jag sitter i startgroparn vid symaskinen o väntar på DIG! ;) kram Tess
Ps. det e tävling på ett hjärta hos mig om du e intresserad..

Thesèse sa...

Den ängeln som du menar är hela ca 80cm stor så den går på en del..800:-. Jag gör den även i en lite mindre modell som jag tar 400:- Den är ca 50cm.(Det är den populäraste.) Har du sett min kurviga modell? skulle ju kunna göra henne annars fast med en sån klänning du vill ha?
Lycka till o ha det så skönt på sem.
kram tess miss syfia..

Min Skattkammare sa...

Hallå på dig, vännen!
Är du ute och halkar runt på skidor?! Det låter verkligen härligt!
Här droppar det från taken och fåglarna låter lite annorlunda......kvitt kvitt kviddelitt!
Underbart!
Uj uj, måste jobba på, det här med bloggandet måste begränsas annars blir det tomt på hyllorna.
Oj då, det lät nästan som skryt, det var inte alls meningen! ;o)
Du vet ju vad jag menar......
Må så gott!
Kram Kicki

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej älskade vän!

Tusen tack för en mycket överraskad nilla....*LER*

Men tänkte jag när jag kollade posten,,,,jag har inget beställt nu...hihihihihi...
gissa om jag blev lycklig av innehållet.
har sett flera som besökt den butiken...måste bege mig till närmaste.

Kramizz Nilla

Märta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.