18 juli 2010

Nu kära tävlande skall
jag pressenter vinnarna.
Här ligger alla lotter och
väntar på att bli dragna.
Vi börjar med att presentera
den som har vunnit 4:e pris
Grattis Annika du har vunnit 4:e pris
trätags med valfri text på storlek ca 4x8 cm.
Hör av dej så vi får bestämma vad det skall stå, och
vart den skall skickas,
****
Nu skulle det bli ett nytt kort
men det tar såååååå himla lång
tid att ladda in korten.
****
3:e pris
Går till Carina som inte har någon blogg.
Du har också vunnit en trätags med
valfri text på, hör av dej du också.
****
2:pris
Går till Lena, Ett vitare hem.
Grattis du har vunnit 2:a pris.
En träskylt  med valfri text.
Hör av dej !
****
1:a pris.
Går till..............(trumvirvel)
Lisa på Eleses Bod
Grattis du har vunnit
väskan.
****
Grattis alla vinnare!
Tack till ni andra som var med
och tävlade, hoppas att ni
har tur nästa gång det är tävlingsdax.
****
Ha det gott.
****
Lyckans fjäril sätter sig
på den som har tid att vänta.
****
Kramar Nettan

5 kommentarer:

annika sa...

Halloj! Antar att det är en annan Annika som har vunnit men grattis till henne. Annars vinner jag gärna O)
Kram annika

Ett Vitare Hem sa...

Näemen åh så glad jag blir ska fundera lite på vad jag vill ha för text så hör jag av mig, JÄTTETACK!!!
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

ANNIKA sa...

Jag vann.Så glad jag blir ...
Jag ska också fundera på vad det ska stå för text...
mejlar snart...
Tusen tack!Ha det så jättebra!
kramar ANNIKA

Else´s Bod sa...

NÄE!!!! Är det sant!!??? haha vad glad jag blir Jag som aldrig vinner!!
Nettan det vore jätte kul om du kunde komma in! du behöver ju inte stressa. men gör naturligtvis det som blir bäst för dig!!
Å tack tack TACK!!! hihi
Kram Lisa

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej!

Men så synd att jag inte hann besöka dig. Jag är i Örebro nu, men åker norrut imorgonbitti.

Får ta det nästa gång!

Ha det jättebra och trevlig fortsättning på sommaren!

Kram Måd