22 juli 2010

SOCKER SÖTT

Äntligen kommer det lite foton på dom
nya armbanden från
socker sött
Visst är dom ljuvliga, busiga ja man blir
glad av dem.
Gör någon eller dig själv glad med ett
lekfullt armband.
59:-
*****
Lite tuffare men ändå rart
Svart läder med liten berlock man låser
armbandet med en tryckknapp.
99:-
Finns även som man kan ha två varv
runt armen.
129:-

Vita pärlor som ser ut som små mini bönor.
Olika berlocker, armbandet är bara att dra
över handen.
29:-
Tycker att alla armbanden är läckra,
och framför allt ruggit bra priser.
Nu är det bara att bestämma sig vilket
man vill ha, eller kanske blir det ett
av varje.
*****
Ha det bäst
Kram Nettan

7 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Smögen!! det är mina bardomssommrar! helt underbart.
Nä men vi väntar med väskan vännen! den som väntar på någe gott!!...
Ha en härlig vecka!
Kram Lisa.

nina/nice sa...

Jättesöta armband!
Hoppas allt är bra!
Ha en trevlig helg!
Kram Nina

ANNIKA sa...

Så fina !
ska ni till till Smögen ?härligt .!och hoppas vädret blir soligt och varmt.Ha en skön vecka!
kram ANNIKA

Lillemor sa...

Jättesnygga armbarnd. Jag fastnade för det svarta med hängande hjärta.
Men de vita var ju också jättesöta.
Kram Lillemor

Lenaslera sa...

Kommer förbi någon dag .. just nu latar jag mig på Vinön och det är något konstigt, när man väl kommit hit vill man inte åka av ön i första taget :) Ha en fortsatt bra sommar.

Anna sa...

Hej lilla vän!
Skönt med semester kan jag tro!. De är väl för gulliga de små liven,ibland har man svårt att vara allvarlig.Jag har besök från England så i söndags hade jag en liten Poppy på 5 år som ville ha en "sleep over" hos sin plastmoster.Vi hade hur mysigt som helst.Dock inget kul när man får be henne översätta till svenska för att man inte förstår alla ord,men gulligt låter det när hon växlar mellan svenska och engelska hela tiden.Julia är inne i en period där vi ska leka doktor hela tiden,tror aldrig vi har varit så sjuka som nu.Till och med toalett stolen har fått plåster.Ha de så gott och njut ordentligt och se till att shoppa massor.

Hälsa alla!
Kramisar från mig!

Maria sa...

Vilka fina armband, man blir glad av dem! :) Ska försöka ta mig ut till din butik framöver och hälsa på... :)

Hoppas att allt är väl med dig och att ni har en skön semester!
Ha det gott!
KRAM