13 oktober 2010

I bland skall man ha tur som en tok.

Att jag inte hade handlat upp mitt presentkort
på Ringströms Guld i Örebro.
Om två veckor får dom in hela Pandora
kolektionen med ringar, hals/armband
och örhängen.
Me like


Denna gång sviker jag Efva Attling.
Hittade ingenting som jag ville ha just nu.
Så det får bli ett armband från Pandora i
stället.

På fredag bär det av till Östersund,
åhhhh vad jag längtar efter mina
barnbarn och dotter.
***
BUTIK mamma lycklig är öppen som vanligt.

Onsdag 16-19
Torsdag 16-19
Lördag 11-14

VÄLKOMNA !
***
Kramar i massor till er alla.
Nettan

11 kommentarer:

annika sa...

Jag älskar Pandorasmyckena. Ibland har jag gett mig själv en liten berlock i present.
Så mysigt för dig att få träffa dina barnbarn...förstår att du längtar. Jag var hos min lilla gounge i måndagskväll. Tänk att ett leende kan ge mig en sån lyckokänsla i hela kroppen♥

Kram
annika

nina/nice sa...

Hoppas du får det underbart i Östersund!
Förstår att du längtar!

Oj, härligt med en massa nytt att
välja på hos Pandora.

Kramkram Nina

Maria Krusagården sa...

Pruttalutta!
Vad roligt att få åka dit..förstår att du längtar.
Jag vill också ha ett pandora...snyggt som attan!

Puss och kram hela dan:)
Maria

nina/nice sa...

Självklart!
Jag lägger undan!
Kram

Edtiaflicka sa...

Tack för inlägget! Ska absolut komma till din butik någon dag! Det är spännande med bloggeriet, att man upptäcker så många trevliga inredningsbutiker runtom Örebro!

Kram Ida

Maria sa...

Vilket underbart armband, riktigt fina färger, lovely!!!

Ha det så gott i Östersund, förstår din längtan!!!!
KRAM

Lillemor sa...

Ja visst är Pandora snyggt. Gillar mitt armband skarpt. Berlocker är bra att önska sig det finns så många.
Hoppas du får det härligt med barn och barnbarn.
Kram Lillemor

Sari sa...

Hejsan!
Ja, jag håller med! Pandora-smyckena är väldigt fina! Kul att du hade presentkortet kvar.
Hoppas du får en fin helg med dotter och barnbarn!
Kram Sari

Maria sa...

....tror nog att dina bilder blir lika fina!!! Såg era hjärtan som stödjer bröstcancerfonden! Kan man beställa fyra stycken och du skickar dem till mig?

Ha en riktigt finfin helg med dina kära!
KRAM

annika sa...

Jamen det var väl typiskt att vi passerade då du ine var hemma. Tjejerna var jättetrevliga och gulliga. Jag återkommer...du hade mycket fina saker.
Ha det gott i norr!

Kram
annika

Josefine sa...

Hej!
Jag har just nu två tävlingar i min blogg;

- Vinn valfritt barnsmycke från Karamell-design
- Vinn ett presentkort värt 300:- att handla för på SUMOpix

Välkommen in och delta!
http://joosefinea.blogspot.com