26 oktober 2010

Tjejer se hit!!!!!!!

Nu är det åter dax för en mysig tjejkväll
hos Anna & Helena i
LILLA BUTIKEN
I Sköllersta
MÅNDAGEN DEN 1:A
NOVEMBER
KL 16-22

Alla är hjärtligt välkomna
gammal och ung.
Det kommer att presenteras nyheter
och årets julsaker finns i butiken.
NeMa Syrrorna
finns på plats även denna gång.
Dom visar hur modern virkning ser ut.

Vi vill veta om du/ni kommer.
Ta med dig din väninna, mamma eller kanske mormor
och kom till oss på en mysig kväll.

VÄLKOMNA ÄN EN GÅNG!!!!!!
Hälsningar
Anne, Helena, Nettan och Malin

Ps. Du kan anmäla dig här på bloggen.Ds



4 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Hej!

Jag tänkte ta mig mig en vän och komma. Antagligen framåt 18!
Trevligt!

Kram Ida

annika sa...

Det är mycket nu...verkar trevligt men jag återkommer ifall jag kan.
Kram
annika

Else´s Bod sa...

Å det skulle va roligt att hinna med!! Får titta va almenackan säger!
Ja nu får vi vänta på alla andra härliga nr av jultidningar!!
Kram Kram söta du!
Lisa

Ett Vitare Hem sa...

Jag ska försöka komma!
Ha en finfin dag!
Kramis/Lena