26 november 2010

I snickar boa hopp fallera..........

Här lyser flitens lampa.
Har tillbringat fredagkvällen
i min snickarbod.
Har tillverkat lite ljusstakar,
som sedan skall målas vita med
text på.

Visar senare när dom är helt färdiga.

Syrran och jag var hemma hos
våran frissa i tisdags, hon hade
en sådan superfin adventsljusstake.
Jag blev helt såld på den, hann nästan
inte stanna bilen hemma förens jag
störtade in i snickarboa.
Men tyvärr fanns inte rätt plankor hemma.
TYPISKT
Jag vill ha en adventslåda NU.
Nu har det gått några dagar och nu står
den här på min bänk i köket, men det var inte
alls så enkelt som jag trodde.
Men den blev super fin.
Skall fota lite i morgon, så det kommer bilder.
*****
Vill passa på att bjuda in alla tjejer på
en helmysig kväll.
Ta med dig en vän och kom!
*****
Nu är det bara timmar
kvar att tävla på min blogg.
Lycka till önskar jag alla
tävlande.

Ha en supenskön helg alla!

Pöss Nettan

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad duktig du är, önskar mig en snickerboa, även om jag inte är nån sncikare.....än.....så har jag en massa ideer som jag skulle vilja få till i praktiken också ;o)
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

Vardag och flärd sa...

Väntar med spänning på dina bilder! Det är så härligt med kreativa människor.
Ha en härlig kväll!
Kram Eva