11 november 2010

TÄVLING

Nu alla bloggisar skall här
tävlas.
Priset denna gång är
ett par träskor från Tizzla.
Ni har att välja på svart matta,
svart blanka, bruna matta och
röda blanka.
Från storlek 38-40

Och som vanligt lämnar ni en kommentar
1 lott för varje kommentar,
länkar ni tävlingen 2 lotter
och lägger ni er som följare 3 lotter.
Tävlingen avslutas
1:a advent.

Jag önskar alla som tävlar
Lycka till.
*****
I kväll har min man hjälpt mig
att sätta upp nya hyllor i butiken.
Man måste vara beredd när alla
varor kommer.
Hoppas att godsbilen dyker upp
i morgon.
*****
Ha det gott och än en gång lycka till.

Kram kram Nettan

90 kommentarer:

Maria sa...

God morgon!
Absolut att jag vill vara med och tävla om dessa fina träskor!
Har lagt till mig som följare och länkar till dig från min sida!

Ha en riktigt trivsam dag!
KRAM
...ps, hjärtana är helt underbara!

Fjällsnipans Alster sa...

Hoppsan hoppsan... ingen dålig vinst! Men jag vill inte vara med och tävla, men jag länkar gärna till den via min lilla blogg!! :)
Hoppas att du får alla varor i morron, du skulle ha en webbshop med alla varor du har i butiken! Tror du inte de skulle funka?

I morron drar vi till FUNÄS.... så kul! Fick nycklarna idag, tack!

Kram

Anonym sa...

Man kan inte bara ha tur i kärlek utan oxå i spel. Hoppas på att vinna denna gång.
Kram! Mommo.

PS. Alva längtar kanske! DS

annika sa...

Tjhoho!!!
Klart man vill vara med och tävla om man kan vinna något så fint. Jag länkar och följare är jag redan. Hoppas....hoppas...
annika

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gomorron vännen!

en tävling lockar alltid....underbar vinst!
Dock inte i min stl men fötterna krymper ju dom oxå sägs det ;) annars är dom aälldans fina att bara titta på...hihiiii

Kramizzz Nilla

Else´s Bod sa...

NÄE!! skämtar du!??? haha räkna att bli BOMBAD av kommentarer av mig!!
Kram rara du!
Lisa

Vita små hjärtan sa...

Tack för dina värmande ord hos mig.
Å tack för du tipsade om din tävling. Så klart man vill vara med!!!
Kram Agnetha

Hos Madeleine Hudvård & Inredning sa...

Hej Nettan
Vill så gärna vara med i tävlingen
Har blivit följare kommer även länka til tävlingen.
Kram Madeleine

Sari sa...

Hejsan!
Oj, vilket fint pris du lottar ut!
Självklart vill jag vara med och pröva turen! Jag länkar från min blogg.
Vad roligt att packa upp julvaror till butiken när du inte riktigt minns vad ni beställt! Det måste verkligen vara som julafton!
Trevlig helg!
Kram Sari

Linda -Galleri Palla sa...

Ååå ja jihoo, jag tävla gäran om ett par tofflor som jag kan klampa omkring i min koloni med :)

Kamomilla sa...

Nej men oj! Klart man vill vara med! Kul att du lämnade en häslning hos mig. Detta vill man ju inte missa!

Terese Rhodin sa...

Tänk att få trippa omkring på en äng i ett par blanksvarta träskor i strl. 39. Det hade gjort hela min sommar!!!
Kan tyvärr bara kvalificera mig för en lott men jag hoppas ändå.
Ha en underbar helg!
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

Anonym sa...

Så fina träskor!! Vill gärna vara med och hoppas på tur. Ett par svarta matta i 38 hade varit ypperligt.
Britt

britt.jonesig@telia.com

Edtiaflicka sa...

Hej!!!

Klart att jag också vill va me! :) Ett par bruna i stl 39 vore inte dumt!
Jag följer ju redan dig och jag ska absolut komma till dig och visa resultatet på stickningen. Idag ska jag iväg till Kumla på lite novembermys!

Kram Ida

Rose Garden Malevik sa...

TAR EN LOTT DÅ :)

Idag är det SATURDAY SHOW OFF
hos mig.....
Lägg gärna till Din blogg
Håkan

Lillemor sa...

Men va kul. Är med och tävlar om så fina träskor självklart länkar jag så sätt upp mig på två lotter.
Kram Lillemor

NeMa Design sa...

Syster yster vill oxå vara med och tävla förståss.....håller tummen ända till tävlingen är avslutad!!
Länkar & följer.
Tack för igårkväll....det var verkligen helmysigt!
Pussimuss M

Unknown sa...

Det är väl klart att jag vill vara med och håller tummarna...

Har länkat härifrån http://vindsromantik.blogspot.com
och 3 lotter, Tack!

Ha en fortsatt skön hel
/Maggan

Huset vid ån sa...

Hej Nettan!
Tack för dina fina ord inne hos mig.
Självklart vill jag vara med och tävla hos dig!
Jag älskar dom där träskorna, såå snygga o fina!

Jag tar 2 lotter! Länkar så klart från min blogg....

Tack för en fin tävling!
Kram Therese

Unknown sa...

Oj oj oj! HÄR måste jag ju verkligen pröva lyckan!!
Jag kniper 3 lotter, tack!

Vilken fin blogg du har, det ska bli kul att följa dig och ditt liv!

Ha en fin söndag!
Kram ia

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag vill vara med i din utlottning.

Jag har länkat så 2 lotter tack.
Hoppas på tur nu.

Kram Camilla

Rosor och Spetsar sa...

Det klart jag vill vara med o pröva lyckan. länkar också = 2 lotter
Ha nu en fin vecka
Kram
Annelie

Anonym sa...

Hej! Såklart jag vill vara med och hoppas på tur! (trots att jag inte har någon blogg .... ; )
Kommer förbi någon dag, Anna-Karin från Kumla

Anne B. sa...

Tar en lott, tack. E-post finns under sähköposti. :)

Anonym sa...

Hej!

Jag vill också gärna vara med o tävla! prövade dem när jag var hos dig i somras..

Jag har tyvärr ingen egen blogg men följer din o många andras som handlar om inredning så jag vill gärna vara med oh tävla.

Hoppas du får in mycket fint nu så kommer vi ut någon helg innan jul o köper lite klappar!
Mvh Linda L / Ekeby Almby
lindalarsen@telia.com

Stina sa...

Jag vill vara med!!! Länkar och följer, så tre litter tack!

Ha det toppen!
Stina

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken underbar tävling, jag vill gärna vara med och prova lyckan.

Jag tar 3 lotter Tack!

Håller tummar och tår nu för tur

Kram

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av dessa fina träskor! De är helt ljuvliga! Särskilt de röda.....Deltar med en lott för jag har ingen blogg.
MVH
Lena F.

lenaforsstrom2@yahoo.se

Anonym sa...

Dom är så snygga, jag vill vinna :)
Häls Åsa Andersson, Örebro

Anonym sa...

Vill gärna vara med i din jätte fina tävling!!!
Deltar med 2 lotter.
H. Sussu

AnnapåGrönkulla sa...

Precis vad jag har önskat mig av tomten :) Jag är såklart gärna med och tävlar! Har länkat i högra spalten och blivit följare så nu hoppas jag verkligen på tur.
Ha det bra!

Spacegirl sa...

Vilken rolig tävling :-)
Jag tar TVÅ lotter.
Har jag turen att vinna vill jag ha ett par röda blanka i tslr 38.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-traskor.html

Spacegirl_@spray.se

Elina sa...

Åh, de är sååå söta! Jag vill hemskt gärna va med o deltar med två lotter eftersom jag länkat på min blogg.

Anonym sa...

Jag är med (:
Har länkat här: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/november/tizzla.html och har börjat följa din blogg via bloglovin.
Så jag tar 3 lotter (:
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh här sitter man och tittar runt och hamnar på din trevliga blogg,vill jättegärna vara med i din tävling.
Ja länkar och så lägger jag till mig hos dig inte bara för tävling skull utan för att kunna komma tillbaks och inspireras av allt fint du visar.

ANNIKA sa...

Tyvärr är träskorna för stora för mig..men jag är med och tävlar och kan ge bort dem i julklapp om jag vinner...
Följer bloggen och tar 2 lotter i tävlingen.
gustafsson.57@hotmail.com

Susanne sa...

Hej,vilken fin utlottning..jag är gärna med..länkar hos mig..Susanne

Inge sa...

Finfina träskor, klart jag vill vara med och tävla. Tre lotter, tack, följer och har länkat i högra sidopanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Thesèse sa...

God kväll min sköna böna! Självklart vill jag vara med o tävla.. Som man brukar säga; man kan aldrig ha för många träskor ;)kram kram

Susanne sa...

Hejsan!

Jag lägger givetvis till dej på bloglovin! Då missar jag inget inlägg och så får jag större chans att få vinstlotten. Ett par vita träskor i storlek 39, är något som jag verkligen önskar mej!

gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Åh vilka fina skor, självklart vill jag vara med och tävla.

kram
Susanne i Örebro

Weronicha sa...

Åh, men SJÄLVKLART vill jag ha chansen att vinna dessa söta träskor.
Har bloggat ett år, men har inte full koll på att få andras bilder att hamna där de ska på min blogg, men jag sätter igång o testar nu :D tack för att vi får chansen att vara med!
Kram

Bollan sa...

Länkar komenterar och följer så 3 lotter. jätte snygga träskor.

kramizzar

Eva i Halmstad sa...

Hej
Så roligt
vill gärna vara med i din utlottning.

Ha en riktigt trevlig advent
Eva

Anonym sa...

åh så fina träskor =) jag vill självklart vara med. Ha de gotti! //Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla om ett par träskor - de är så fina och man blir så glad av dem!
Mvh
Sandra P
sandra.pehart@hotmail.com

Tea Lady sa...

Snygga skor minsann! Och jag brukar ha tur hos dig (en gång i allafall) så jag länkar och tar två lotter!

Kram
Lena

Anonym sa...

Hej!
Vad generös du är!
Riktigt fina träskor - längtar redan till sommaren! *fniss*
Jag provar lyckan med en lott.
Trevlig helg!

Nina
nina.c.hall(at)gmail(dot)com

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Har länge trånat efter sånna här fina träskor!!

Jag har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavling-traskor-2811.html

Hoppas, hoppas på tur!
creyla@live.se

care69 sa...

Jag är gärna med!

har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/11/28-nov-vinn-ett-par-traskor-fran-tizzla.html

care69(at)live.se

Elsa och Helena sa...

Men vilka godingar du lottar ut! Jag mer än gärna med. Tar tre st. lotter tack och hoppas på tur:)

KRAM Helena

Evelina Loon@live.se sa...

Jag är självklart med och tävlar! Min mamma älskar dessa skor och har provat dom flera gånger överallt där vi sett dom. Men hon har aldrig köpt dom. Så om jag vann hade jag gett dom till henne.

Kram Evelina

Evelina Loon@live.se sa...

Har länkat i min blogg också: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/november/trskor.html

Linda sa...

Vill gärna vara med och jag snor åt mig tre lotter

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/november/vinn-ett-par-traskor.html

Har börjat fälja din blogg, blev följare 27

Kram Linda

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/traskor-28-nov.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Lina Gardelid sa...

OJJ! Vad glad jag blev när jag såg att du lottade ut dessa FINA träskor! ÅH vad jag vill vinna!! Jag chansar med en kommentar här och jag länkar på min blogg också!!
Lycka till alla!

/Lina

Josefine sa...

tar en lott . fr0stskadad@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, är gärna med och tävlar om denna söta toffel. Har ingen blogg så jag deltar med 1 lott.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

nina/nice sa...

Hej Nettan!
Jag vill också vara med i din fina
tävling!
Länkar och lägger mig som följare.
Kram Nina

Else´s Bod sa...

Ja vist känner man att man har på tok för litet! bygga ut vore inte fel.... men jag får ju inte, men du min vän! Bygg på för 17!
Love Lisa.

Anonym sa...

Hur ska man kunna låta bli att vara med i en sån fin utlottning? Jag länkar till min blogg såklart!
Och håller alla tummarna!

Trevlog söndag.
Kram Eva-Mari

Ett Vitare Hem sa...

Åh självklart jag vill vara med i din fina utlottning och länkar givetvis!
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

Unknown sa...

Sådana vill jag gärna vinna. Tigger till mig tre lotter och hoppas på vinst ;).
Kram Ing-Britt

Fräkniga donnan sa...

Oj, vilka fina träskor! Jag har suktat efter ett par vita ända sen i somras! Men dom är ju lite dyra..Så nu hoppas jag innerligt på din hjälp ;-) Jag har nu länkat, kommenterat o följer dig =tre lotter, tjohoo! *hoppas*
Ha en bra dag! kram

Mattias sa...

Jag är med såklart! Träskor står högt på sambons önskelista! Länkar också för en vinstchans till: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/28-nov-vinn-ett-par-traskor-fran-tizzla.html

Ha det gott

Mattias, mr22ga@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna tävla med en lott:)
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Lycka är ~ Onnea on sa...

Hej! jag nappar tre lotter. Länkar, blir följare och hela faderullan.
Såna vackra skor vill jag ha turen att vinna.
~marita~

Lisa sa...

Hej.

Det är väl klart man vill tävla om de fina träskorna. De är så bedårande. Jag länkar gärna till din blogg via min.

Ha det bra. / L

Vardag och flärd sa...

Hej, vill gärna tävla om de fina träskorna. Har länkat och är följare.
Kram Eva

4U2 sa...

Tävlar. Vore inte dumt med ett par röda, som rödluvan.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilken tävling! Jag vill gärna vara med, länkar och lägger till mig som följare. Så nu håller jag tummarna!!!

Kram,
Regina

Vitt är vackert sa...

Vilken fin utlottning! Jag är gärna med! Länkar och ska lägga till mig som följare, så tre lotter tar jag! Håller tummarna.

Kram Ellinor

Anonym sa...

Ett par "drömträskor" vill jag självklart vara med och tävla om!!

Ha en fin 1a advent!!

Linda

ekeborg@live.se

Linda sa...

Hej! Jag vill självklart tävla om dessa fina skor... Jag länkar till dig från min sida. Kram kram / Linda

Fröken Abbe sa...

WOW! Vilket fint pris! Självklart vill jag vara med och tävla och slår till på tre lotter.
Kram

Therese sa...

Oj, vilken tävling! Jag är gärna med och hoppas att jag vinner! En lott, tack. :)

Carina sa...

Hej!
Såklart jag vill va med i din utlottning. Det blir 1 lott för mig eftersom jag inte har en egen blogg.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Mollymera sa...

Åhhh, vilka fina träskor, dom röda drömmer jag om, drömmer. Tänk dom, en klänning och sommar.
Jag har länkat på min blogg!
*Hoppas*
Kram

Elzie sa...

Så fina träskor. Måste ju vara med och tävla om dom. Lägger mig som följare och länkar.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

Åh, den här tävlingen vill jag vara med i.
Vinterhälsningar från Helsingborg
karin.svensson2@helsingborg.se

Sofia sa...

Åh vilka fina! Jag drar två lotter och håller mina tummar hårt hårt hårt!

Anonym sa...

Vill definitivt vara med! Härlig vinst!!
Tar två lotter tack, lade dig på bl´ (som följare nr 4) plus kommentar :)
Trevlig lilla jul till dej!
Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Sofie sa...

Superläckra träskor! Jag deltar gärna, tar tre lotter!
Trevlig helg,
Sofie

Jen sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.

Önskar dig en mysig fredag Kram jen

Inga-Lill sa...

Fina träskor! Jag vill vara med. Varma hälsningar från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Älskade pion sa...

Åhh,såna fina träskor vill jag ha.Länkar så klart.;)Kram Ulrika

Mitt Nya Liv På Ön 2009 sa...

Så fina träskor! Jag är gärna med och tävlar hos dig :)Tar en lott.

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna, tre lotter blev det! ;) Jag skulle välja svarta matta stl38

Blev följare 38

Välkommen till min utlottning du också!

Pernilla sa...

Jag vill vara med och tävla om dessa fina träskor. Jag länkar och följer er blogg0 3 lotter. TAck!

Verasantik sa...

Hej.

Hittade precis din blogg och vill gärna vara med och tävla i sista minuten.... Bruna i stl.39 om jag skulle ha turen att vinna. Nu ska jag ta mig en titt på din blogg.

1:a adventhälsningar från Eva.