5 mars 2011

Här kommer fortsättning på förra
inlägget. Mycket nytt har kommit
till butiken,tunikor, klänningr och
kjolar i vitaste vitt.
Lyktor i olika former och cupcakes
i porslin, underbart ljuvliga.





 Har inte hunnit tagit kort på allt
nytt. Nya kort kommer innom
kort. Det kommer nya varor
varje vecka.
Om du är nyfiken är våra 
öppettider:
Onsdagar & Torsdager
16-19
Lördagar
11-14
Eller enl. överenskommelse.
*****
I morgon lördag skall jag på
bröllopsmässan vid Örebro slott
med finaste Anna.
Nej, jag skall inte gifta om mig
men det är roligt att bara titta.
*****
Nu när våren är på ingång dra ihop
ett gäng tjejer och ta en runda i 
Östernärke. Här har vi mycket att 
erbjuda tex:
BUTIK mamma lycklig, St. Mellösa
Hos Madeleine, Stora Mellösa
Odensbackens kondis
Jacobssons Möbler, Odensbacken
Emmas Bod, Asker
Bruna Boden, Via
Lilla Butiken, Sköllersta

Och så fort våren kommer vaknar alla 
loppisar till liv efter vägen, lovar att
man kan göra jättefynd.
*****
Ha det gott alla fina.
Kramar i massor
Nettan




2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint!
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

Min egna lilla vrå sa...

Vad kul med en massa nyheter, jag blir nyfiken och får nog ta mig en tur någon lördag. Ha en bra vecka!
Lovisa