18 mars 2011

Rykande färska bakboksnyheter.

Bake a cake

Denna söta lilla bakbok
kan ni köpa hos mig i butiken.
Den är alldeles unik. Finns bara
i 60 exemplar. Och vi är ensamma
återförsäljare.

Damerna som skrivit boken är
i själva verket inga damer utan
snarare tjejer, Wilma & Therese
13 år, ja ni läste rätt.
Dom har bakat, skrivit och fotat
allt själva. 
Det kallar jag kreativitet.
Boken kostar endast
100:-
och det finns bara ett fåtal kvar.
Vill ni att vi skickar boken blir det 100:- + frakt.
   
 

 Nu äntligen har jag fått upp min skylt
igen. Tack min gubbe vad skulle jag
gjort utan dig.
Här är lite av det nya som nyss
kommit hem. 

 Syskrin eller för andra
småprylar.

 Underbara Bellis i tre olika färger.
Dessa behöver vaken kärlek eller vatten.
 Det är dax att börja tänka på
påsk pynt. Härliga ägg med eller
utan dekoration.
Snart är det dax att plantera uteväxter.
Denna supersnygga plåtkruka finns
i tre storlekar.
Den på bilden är den största.
*****
Det var allt just nu.

Våra öppettider är som vanligt
Onsdag & torsdag
16-19
Lördagar
11-14

Hjärtligt välkomna.

Kramar Nettan



2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mycket fint du har fått in, jag får ta med mej Yvette och göra ett besök snart! :) Kramar Josefin

Anna sa...

Hej lilla vän!
Vad mycket fina bilder du lagt ut....och boken verkar ju jätte fin. Blev till och med hungrig av alla fina bilder fast jag nyss ätit och är proppmätt. Nu blir det väl lite mys framför TV:n med gubben och Let`s dance. Ska göra färdigt på vår blogg i morgon för nu orkar jag inte. Kom ihåg att flagga för tjejekvällarna. Den 29/3 och 5/4 är det. Må så gott i stugan så hörs vi snart.

Kramelikram!