5 augusti 2011

Hemma igen efter nästan
2 veckor i mitt älskade
Funäsdalen.
Vädret har väl inte varit så
jättebra, men det är skönt
att bara vara där.
Väl hemma igen blev jag lite
pysselsugen.
En hel hög med armband
i skinn med vackra och
tänkvärda ord på.
Ett litet hjärta eller en blomma
som sitter på som en liten berlock.
Dessa sötnosar finns i butiken
på onsdag för endast 98:-
*****
På onsdag är det alltså dax igen
för att öppna min lilla butik igen.
Mina öppettider är:
Onsdag & Torsdag 16-19
Lördag 11-14
Jag startar med en hejdundrande rea.
10-50% på nästan hela butiken.
Välkomna och gör finfina fynd.
*****
Ha det gott alla sötisar.
Kramis Nettan 
 

1 kommentar:

Fjällsnipans Alster sa...

Snygga!!! VAr det ett sådant du ville ha hos Marie? Kan ju kanske önska mig ett sådant tills jag fyller år?
Kramillikram..