14 augusti 2011

TACK !
Till alla våra kunder,
vi kunde inte fått en bättre
start efter semestern.
Vi fortsätter med rean ännu en
tid, måste få plats med det nya
som skall beställas på mässan.
Här kommer lite bilder på det
som reas i butiken.


Passa på att fylla på med
ljuslyktor nu när det börjar att
bli mörkare. Vi har lyktor från
NeMa design i alla storlekar
och mönster.
All NeMa är det 10 % på
så passa på.
 Denna modell heter "Anna"  och finns i flera storlekar.
 Världens bästa doftljus, luktar helt underbart
och brinner superbra. Det finns inte något kvar
i glaset när det brunnit slut.
Vissa sorter är det 50% övriga 10%.
 Ljuslyktor, blomkrukor och vita korgar allt
till halva priset.
Nyckelring från 
finns i flera olika färger
10% på alla nyckelringar.
*****
Det var lite om vad som finns
och reas i butiken.
Våra öppettider är som vanligt
Onsdagar & Torsdagar
16-19
Lördagar
11-14
*'*'*'*'*
På torsdag och lördag tar Ulla
hand om er i butiken. Själv 
skall jag ut och åka hoj.
*'*'*'*'*
Ha det så gott alla och
hjärtligt välkomna till oss.
Här finns mer än ni anar!
 
Kramar Nettan 


2 kommentarer:

Maria sa...

Så mycket fint... ♥
Ha det gott!!!
KRAMAR♥ Maria

Min Skattkammare sa...

Hej Nettan!
Tack själva för att ni tog er tid och förgyllde mitt eftermiddagsfika!
Jag håller med....det blir alldeles för sällan, så trevliga som ni är. :o)
Men....igår var Linda här (du vet vem) och då sa hon att vi kunde åka tillsammans till dig. Jag kör förbi henne på vägen. Men nu slutar hon sin mammaledighet....vi får se när det kan passa.
Aha....du är en spätta. Cooooolt! ;o)
Kör lugnt!
Kram Kicki