1 september 2011

FORMEX 2011


Då var det åter dax för höstens
höjdpunkt. Formexmässan,
man längtar och bävar på samma
gång. Det blir så mycket intryck
så skallen nästan spricker.
Och så skall man försöka bestämma
sig vad som skall köpas in.
Vi skall försöka att hitta det
där lilla extra, som smakråd
och hjälpreda har jag syster
yster med mig, och våra super
härliga vänner från Lilla Butiken
Anna och Helena.
Så inget kan ju gå fel med sådan 
proffshjälp.
*****
Butiken är öppet som vanligt 
denna vecka.
Onsdag Torsdag
16 - 19
Lördag
11 - 14
 
Vecka 36 är det öppet
Onsdag 16-18
Torsdag 16-19
Lördag 11-14

*****
Ha det gott alla.
Kram kram
Nettan & Ulla 


2 kommentarer:

Maria sa...

Ha så kul att åka på mässa, jag hoppas att ni hittar mycket fint och speciellt!!! :)

Ha en fin helg!!!
Kramar♥ Maria

annas alster sa...

Hej Nettan och tack för din kommentar! Mina namnlappar har jag köpt av lifestyle with love på etsy. De är jättefina och kostade 340 kr för 600 st :)