14 september 2011

Idag dök det upp en stor
pall med varor. Rena rama
julafton, man blir som barn
på nytt.
Som om det inte räckte så
kom alla kläder som vi beställde
på mässan.
Här kommer ett litet smakprov
på nya varor.
 Ljuslyktor i tre storlekar
 Armband i läder, super snyggt!
 Stjärnor i flera storlekar, snygga att
hänga och att stå.
 Ljuslykta för utomhusbruk i vitt & zink.
 Underbara doftljus, många nya dofter.
 Glasburk fint till kakor.
Glasburk modell större, för ännu mera kakor.

Ja det var ett litet smakprov, ännu mer grejer är
på ingång jag håller er underrättade.

Öppettiderna är som vanligt
onsdagar - torsdagar
16-19
Lördagar
11-14
VÄLKOMNA

Ha det bäst alla !
Kram Nettan 

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad snygga ljuslyktor.Vad tar du för dom ? Vilka dofter finns doftljusen i ? Pris.Roligt med massa nytt.Ha en fin kväll kram Rita ♥

~~*Pennyshouse*~~ sa...

He hej!

men guuuud så mycke fint.Man vill ju ha allt :)
Kommer ihåg när jag hade blomsteraffär hur kul det var när alla sakerna kom.Man rev & slet i allt...hihiii..

Kramizz Nilla

Maria sa...

Åh så mycket fina varor!!! :)

Kram♥ Maria

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå men tack, vad snällt skrivet om mina fotografier. Jag blir jätte glad. :)

Åå så mycket fina bilder, jag gillar verkligen läderarmbandet och det ljuvliga glasburkarna. Helt i min stil! Hihi.

Ha en fantastisk tisdag så hörs vi av igen hoppas jag. :)

Kram Madeleine