9 januari 2012

Åter till ordningen!

Borta bra men hemma bäst.
Nu skall vi hålla oss hemma
ett bra tag. Vi har hunnit med
varmare klimat, snöyra och kyla
denna julhelg.
På väg hem från Östersund
Stannade vi på min favoritbutik
Dollar Store.
I bland skall lyckas med att göra fynd.
Har länge trånat efter denna typ av
lampa till sovrummet. Nu är dom mina
för ynka 80:- st. Det kan inte bli bättre.
Hjärtat som hänger på lampan kommer
från NeMa Design.
I dag börjar mitt nya liv (igen)
Detta skall bli min lunch super gott
och enkelt och tillaga.
Här kommer receptet:
Hacka och bryn en liten lök.
Häll på en förp. krossade tomater
av bästa sort , och knappt 2 dl
vatten, 1 köttbuljong tärning.
Vips virum soppan är klar.
Toppa med en halv liten burk cream fraich.
Innehåller inga kolhydrater.
Lycka till!
Och här kommer en bild på livets efterrätt
Gustav och Johan här tillsammans 
med morbror Filip.
Älskar er alla.

Glöm inte tävlingen än finns det
tid kvar att vara med.

Många kramar
Nettan 


3 kommentarer:

Maria sa...

Underbar lampa... och din för endast 80 kr, det låter som om du har gjort ett riktigt kap! :)))
Mitt nya liv börjar också idag! :) Jag kör kolhydrater och protein på morgonen och låg kolhydratkost på eftermiddagen och kvällen... har hört att den metoden ska vara bra, vi får se! ;)

Ha en finfin vecka!!!
Kramar♥

Hos Madeleine Hudvård & Inredning sa...

Hej På Dig
God fortsättning till Dig med.
För min del blir det Formex på söndagen då jag jobbar på spa de andra dagarna. Spännande att se vad som finns på mässan i år.
Kram Madeleine

annika sa...

Ja nu har ni farit land och riken runt ett tag:).
Tänk att de kan vara så billiga på Dollarstore. Åkte förbi en i går i Ludvika...borde nog ha stannat och handlat.
Än har jag lite julgotter kvar att smaska i mig :))

Kram