21 januari 2012

Hemma igen !

Nu var man åter hemma igen,
efter en intensiv dag på Formex.
Jag kan inte riktigt fatta vad mycket
saker det finns att inhandla.
Men det gäller att man väljer rätt.
Tack mina älskade vänner för en 
toppen dag, vi hade det så roligt.
******
Hela lördagen har jag tillbringat
ute i butiken. Flyttat runt alla grejer
tagit bort en del julsaker. Det är inte 
rikigt färdigt än men jag har några
dagar på mig innan jag öppnar igen.
******
ONSDAGEN DEN 25 januari
öppnar butiken igen klockan 16.00
och jag startar med att rea ut nästan
hela butiken.
 Passa på att fynda grejer från
NeMa Design 50 % på vissa varor.
 Muggar, skålar, burkar och assietter
från Lots Living 50 %
50 % på alla kvarvarande kläder.

Ljuslyktor i alla dess former och storlekar.
Smycken för stora och små.
Allt till 50 %

Passa på att köpa det fina hjärtat
från NeMa design nu till special pris.
För ni har väl inte glömt att det snart är
alla hjärtans dag.

Hjärtligt välkomna till butiken
Kram kram 
Nettan
Ps. på onsdag kommer Anna från
Lilla Butiken i Sköllersta finnas i 
butiken, hon hälsar alla sina gamla
kunder hjärtligt välkomna. Ds.

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh om jag är ledig ska jag nog titta förbi på onsdag!
Ha en riktigt fin måndag!
Kram/Lena

annika sa...

Formex verkar vara ett riktigt vitaminställe. Tack för iPhonefodralet. Det passar bra till mina vantar också.

Kram