12 mars 2009

Tack kära bloggvänner!!!!!
Vad skulle jag gjort utan er, antagligen
bara slutat blogga.
Men jag tycker ju att det är
jätte roligt att få visa er mina alster,
och titta på era skapelser.
Så nu är jag tillbaka.
Sitter just nu och väntar på min "bästis"
vi ska åka till Kumla och köpa blommor
i dag igen. Skall också till en tant utanför
Sköllersta och köpa linnetyg.
Hon säljer tyg till förmån för ett ryskt
barnhem. Alla pengar som blir över
skänker hon dit. Tygerna köper hon in i
Ryssland när hon är där med hjälp
sändningar.

BUSTROLLET GUSTAV
Önskar att barnen på det Ryska barnhemmet
skulle få vara så här glada och busiga.
Men om vi köper mycket tyg så kanske
dom blir det.


Mormor längtar efter dej.
Hoppas att vi ses snart.
Älskar dej!
Ja det får vara allt för denna gång.
Än en gång TACK för allt stöd,
älskar er.
Kram Nettan

7 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

yes....i know it...hihihiih

jippi..så kul att du fortsätter.
Jag har typ 300-400 som tittar på min blogg varje dag å bara kanske 10 som skriver.

hälsar på hos dig så snart jag bara hinner mellan varven...hihihi..

Ha en trevlig resa...

kramizz Nilla

Marie sa...

Det var ju bra att du tog ditt förnuft till fånga :D

Hoppas att du får en trevlig dag.

Kram M

Eddan sa...

Hej!

Vad kul att du fortsätter att blogga.

Må så gott!

Kram från Anette

Roses & Angels sa...

HEJ! KANOOOOOOOOOOON! BRA att du bestämt dig för att vara kvar hos oss här i bloggvärlden. DU ska inte vara ledsen om man inte hinner kommentera alltid men du ser ju att månag besöker dig ändå!!! Ha en underbar dag vi hörs mera kram Christa

Fjällsnipans Alster sa...

I told you so......

KRAM

Anonym sa...

Kul Att du fortsätter!! Var inne i din butik en dag när jag besökte min mor o far o odensbacken!
Jag blev glatt överaskad!!
SÅ MYSIG!!
Kram P.

Katarina sa...

Vilka härliga nyheter! Nu blev jag glad. Ser fram emot att få se vad du pysslar med. Kanske du har en bild på den färdiga gardinen? Är så nyfiken på den. Imorgon ska jag ringa mor och far och höra om när de är på väg hitåt. Vill så gärna besöka din butik igen, men jag avvaktar tills jag får med mig dem också. Ha det så bra!
Kram