26 oktober 2010

I dag är det dax......

Som hon har väntat på detta ögonblick. Vi skall till optikern
och kolla min dotter ögon i eftermiddag.
Hon är såååå förväntansfull. Jag vet att det inte blir lätt
att välja ett par glasögon, det finns alldele 
 för mycket att välja på.
Men vi skall säkert hitta något som passa henne.
***
Nästa vecka är det
HÖSTLOV
Kanske bär det i väg till Funäsdalen några dagar
om gubben kan slita sig från jobbet.
Men det är ett krux att jag kanske måste
stänga butiken dessa dagar.
Jag hör av mig i nästa vecka och talar om hur jag gör.
***
Denna vecka öppet som vanligt

ONS-TORS 16-19
LÖRDAG 11-14

Alla hjärtligt välkomna!
***
Vecka 45 firar vi 2-års jubeleum.
Håll utkik för i år skall vi ställa till med fest.
***
Ha en skön höst vecka
Kramar
Nettan

Inga kommentarer: