7 oktober 2010

New England

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i bått
när det gäller heminredning. Gillar mer
 rött, rosa och grönt.
Och naturligtvis vitt som bas.
Men det har hänt något konstigt, vet
inte om det har med åldern och göra.
Älskar helt plötsligt BLÅTT och
New Enland stil. Ja jag skulle
kunna ha det i hela huset, tycker att
det är sååååå snyggt.
Visst är det snyggt !

Kolla in kuddarna !

Stjärnor till höger & vänster.
***
Är faktiskt jätte sugen på att ändra stil
ute i min butik, ja i allafall i halva butiken.
Har spanat in lite New England prylar.
Vi får se om det håller i sig, så kanske det
blir ändring  efter jul.
***
Ha  det gott !

Kram Nettan


11 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Hihi det låter som mig för några år sedan när rött plötsligt fick komma in hit, innan avskydde jag rött idag är det min absoluta favvo-färg ;o) Hoppas ni hade kul i Ullared!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Maria sa...

Ja tänk att man kan ändra sig till att plötsligt tycka om något.... ;)
Det finns många fina blåa kulörer och nyanser! :)))

Ha det gott!!!
KRAM

Sirpa sa...

Hej Nettan!
Det ser ju jätte fin ut! Hoppas du får en fin torsdag även det är lite blött!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

Fjällsnipans Alster sa...

Varför inte ändra till New England stil uppe i funäs? Där skulle det väl passa + att man plockar in lite fjäll detaljer?

Snyggt var det annars :)

Kram

ANNIKA sa...

Jag har alltig gillat blått men det har gått i perioder.
Har alltid sparat mina blåa inredningsdetaljer och de kommer alltid fram igen förr eller senare...
Snygga bilder.
kramar ANNIKA

Lillemor sa...

Blått har varit min favoritfärg ända sedan jag var barn.
Vad kul om du kommer ta in lite new England stil i affären.
Kram Lillemor

nina/nice sa...

Jättesnyggt!
Det känns så fräscht och städat
på nåt sätt.
Ha det bra!
Kram Nina

Anna sa...

Hej Vännen!
Jätte snyggt! Älskar blått!,har det i köket och har nog haft så länge jag kan minnas.Tänk nu har jag ju fått upp den fina väggen hemma,ser nästan ut som den på bilden. Blev skit snyggt!Jag är super nöjd. Tog ett tag att övertala gubben,men han blev lika nöjd han. Tänk att man alltid ska få rätt, fniss!Ha de gott i det vackra höstvädret.
Kram,kram!

Min Skattkammare sa...

Blått är så fint och den där stilen är verkligen fräsch!
Hoppas att du hinner njuta i det ljuvliga höstvädret!
Ha det toppen, vännen!
Kramar Kicki

annika sa...

Jamen blå är så snygg färg...både i kläder och i hemmet.
New England är bara helsnyggt. Jag önskar att jag hade en stuga där jag kunde inreda i den stilen.

Kram
annika

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag har precis som dig precis blitt "besatt" av New England stilen, så fint! Håller oxå på att renovera sonens rum o hade tänkt fylla det med massa "stjärnsaker". Måste få fråga var du hittat bilderna du lagt ut, är det från någon butik..berätta gärna för det var precis den stilen, de tingen jag letar efter!! =)

Tacksam för svar!

Kram