30 oktober 2010

Men åhhhhhhhh.....

Älskade unge, vilken kärleksförklaring.
Kan inte hålla tillbaka tårarna.
Glöm aldrig att jag älskar dig Linnea.
***
Vilken rulle det har varit i butiken i dag.
Tror att folk har fått till baka köpsuget
efter sommaren.
Har haft långväga kunder i dag
ända från Sävsjö i Småland.
Dom hade hittat mig via internet.
Kul kul välkomna åter!
***
Tack säger jag till alla mina goa och söta
kunder båder från när och fjärran.
***
NÄSTA VECKAS ÖPPETTIDER:

Tisdag - Onsdag 16-19
Lördag STÄNGT
***
Ha ett fint höstlov alla sötisar.

Kram kram Nettan

5 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Vist älskar vi när det är full rulle!!!
ha en skön vecka!
Kram Lisa

Maria sa...

Läste den rara kärleksförklaringen din dotter skrivit, så fint!

Önskar dig en trivsam och skön vecka!
KRAM

Maria Krusagården sa...

Men.... vad söt hon e din lilla tjej..!Ska visa Olivier detta:)

Kram Fru Krus

nina/nice sa...

Gud, vad gullig hon är din Linnea!
Hoppas allt är bra!
Kram Nina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hallå där!

vilken gullig kärleksförklarning.... ♥

Tack för dina rara ord & lyckönskningar till mig.
Jag hoppas jag kan ro iland med detta men varje minus är ju ett plus ;)

Virkade godsaker är perfekt ;)hihiii..
Jag har uteslutit pasta,ris, potatis.Dricker en smoothie till frukost eller stekt ägg & bacon.
Uteslutit kaffe, dricker te istället.Massvis av grönsaker i olika former, grillade,stekta,kokta.
Inget godis eller andra sötsaker.Bara vatten att dricka, kromtabletter för att minska sötsuget.Sen trampar jag på motionscykeln 40 min varje dag till nått program på tvn....
Just nu går det bra men det kommer dagar då det inte känns så motiverande det vet jag ju men det är bara att hålla i man får ju nått för det.och det andningssvårigheten jag drabbades av för några veckor fick mig att vakna till.....jag vill ju vara kvar här på jorden ett bra tag till ju.....

Kramizzz Nilla