13 mars 2009

UTMANAD AV MIN DOTTER
Tänk att det är så svårt att få till det. Kanske beror det på att
jag varit vaken hela långa natten. Men jag tror att det ska stämma.

Regler: Det här är svårare än vad du tror! Kopiera detta till din blogg.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr, eller ditt eget namn som svar!
1. Vad heter du? Nettan
2. Ett ord på 4 bokstäver: noga
3. Flicknamn: Nora
4. Pojknamn: Nils
5. Yrke: Notarie
6. Färg: Nougatbrun
7. Klädesplagg: Nätundertröja
8. Mat: Nudlar
9. Sak i badrummet: Nagellack
10. Plats/Stad: Nordingrå
11. En orsak att vara sen: Nattsudd
12. Något man skriker: NEJ
13. Något man dricker: Naranjajuice
14. Film: När lammen tysnar
15. Band: Nova
16. Djur: Näbbmus
17. Gatunamn: Norra Storgatan
18. Bil: Nissan
19. Sång: När vi rör varann

Jaha nu var det klart, det ser ganska bra ut eller hur. Skickar vidare
utmaningen till alla som går in på min blogg. LYCKA TILL
Nu väntar sängen.
Ha det så gott kramar från Nettan

7 kommentarer:

Fjällsnipans Alster sa...

Hej mamma... vad duktig du är. Men du glömde svara på fråga 17! haha...

Nu ska jag gå å lämna Gurra på dagis!

Hej svejs..

Golden&Vitt sa...

Heej vad roligt att kunna vara till lite tröst :)Såå skönt att du är tebax!!!

Men hujja vilken utmaning, nej jag tänker inte anta den *ler* Det är nog svårare än man tror, hmm storgatan?? Börjar den på N hi hi hi

Ha en mysig helg , fast du jobbar :) Jag jobbar natten imorgon...
Kraamz /annika

Katarina sa...

Hej, hoppas du sovit gott i lugn och ro. Flickorna är ivriga att få se sina tofflor så du får gärna skicka dem. Jag kan maila dig vår adress så kan du maila mig pris och kontonr. Mor och far har mycket nu under några helger, men 4april skulle kunna fungera. Är du i butiken då? Ha det så bra!
Många kramar

Birgitta sa...

Hej, kul att du hittade till mej, så jag kom in hit och fick se allt som du har att bjuda på. Du verkar vara en händig och kreativ person. Och uppfinningsrik att hitta ord på n. Visst får du länka till mej, jag blir glad över det.

Ang mitt draperi så är det en linneduk från Hemtex när det var 50%, så då blev det inte så dyrt och jag slapp fålla.

Kramar, Birgitta

Min Skattkammare sa...

Skickar bara en liten solig vårhälsning!
Hoppas att allt är bra och att kunderna hittar till din butik och alla fina saker du gör!
Kram Kicki

Golden&Vitt sa...

Guud så fina tofflor du gjort till Lotta/lantlycka..bara äälskar mustofflorna!!! Måste senare beställa ett par vita till mitt nya sovrum..sen när den blir färdig.Just nu har jag ingen inspiration att börja tapetsera...

Ha en bra dag/kram annika

~~*Pennyshouse*~~ sa...

halloj!

ja jag fick en chock när Malin mejlade å sa detta...hihihihi...jösses så kul.Det kan man ju inte tro att lilla jag kan göra såna saker som dom gillar i Stockholm..hihihihiih..

Kramizz Nilla