19 januari 2010

För små frusna fossingar.


Knåpade i hop ett par babytofflor. Det
är så himla roligt att virka så små tofflor.
Nästa gång skall jag visa er ett par som är
lite pojkigare.
Tofflorna finns i min butik.


VÄSKMANI
Det delar jag säkert många tjejer och kanske
killar också. Denna vita skapelse blir jätte
fin att ha till sommaren. Och kan man inte vänta
får man välja en svart.
Väskorna kommer från NeMa Design.
Jag har en röd till jobbarväska, får visa en
annan gång.
Även dom finns i min butik.
~~~*~~~
Hade planerat att visa min kanon fin julklapp
som jag fick av Sofia i julklapp.
Men fick ingen ordning på bilderna.
~~~*~~~
På torsdag är det dax i gen.
FORMEX
Det skall bli såååå spännande.
Hade tänkt att inte åka denna gång, men
det går inte. Man är väl för nyfiken på alla
nyheter.
~~~*~~~
Nu får ni ha en fortsatt bra dag.
Själv skall åka och jobba.
Men innan skall jag besöka Anna i
Lilla Butiken. Det är alltid roligt att träffa
henne och mamma Helena.
~~~*~~~
KRAMIS
Nettan

10 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Men så söta Tossor!
Önskar att ja kunde virka, men det får vell bli en punkt på min "att lära mig" lista! hehe
Ha det bra så länge!
Kram Lisa

annika sa...

Men så söööta sockor. Om jag inte lyckas knåpa ihop några själv så vet jag vart jag ska vända mig då barnbarnet föds (i april).
Formex verkar vara eftertraktat har jag förstått. Ha det så bra där. Jag ska till Älvsjömässan nästa vecka på matematikbiennalen. Inte samma typ av upplevelse men intressant.
Kram annika

NeMa Design sa...

Du är ju bara bäst på att få till sååååå söta saker. Pussis! // Ma

Anna sa...

Vad duktig du är vännen.Jätte söta små tossor,och väskorna är ju bara sååå snygga!.Synd att vi inte åker på mässan samma dag.Det brukar vara så fullt på Miljögården på torsdagen så därför har vi valt fredan istället.Det ska bli så spännande,hoppas att vi hittar mycket fint.Såg att du tänkte kika förbi,det vore trevligt,det var ju ett tag sen vi sågs.Ha det gott så länge.
Kram,Kram!

Min Skattkammare sa...

Hej Nettan!
Men snälla nån vad söta tofflor!
Och väskorna.....du är för skicklig alltså!
Det här vädret har hållt mig kvar hemma, trodde nog att den skulle bli grön som vanligt. Men men.....
Det blir för dig att öppna lite någon annan dag kanske....? Men bara om du vill!
Vädret får bättra sig lite först.
Jag hoppar över Formex denna gång, jag tycker att det går så bra att beställa från katalogerna.
Hoppas att du hittar nåt riktigt fint!
Kram Kicki :o)

Golden&Vitt sa...

Helletuttane så söta tofflor!!! Du är allt duktig du på att virka.Håller med syrran Ma:))

Väskan är ju bara för läcker i båda färgerna.Men just nu suktar jag efter tidningskorgen och väggkorgen...*ler*

Ha en bra dag på formex/kram annika

Thesèse sa...

Men gud så söta tofflor! Lyckos den som har så små söta fötter o kan ha dessa.. Önskar dig en underbar vistelse på formex. Där är det ju underbart! Kram Tess

Sari sa...

Åh, så söta sockor du har virkat!!
Den där Formex-mässan har jag hört talas om. Är det en jättestor inredningsmässa?!! Hur ofta är den och var? Blir så nyfiken...
Ha det bra!
Kram Sari

Penseldraget sa...

hej
va kul att hitta hit...=) härlig blogg , måste ju bara säga att baby tofflorna är bedårande...
önskar dig en skön helg
kram pia

aliciasmamma sa...

Supersöta tofflor. Vad kostar ett par sådana? kan du inte lägga in mer priser efter inläggen? undrar vad väskorna kostar också?