27 januari 2010

Hemmanet: Det ska vi fira! (tävling)

Var med och tävla hos HEMMANET
Har du tur kan du vinna en super fin ring.
Tävlingen avslutas på fredag den 29:e januari.
LYCKA TILL !!!!
~~~*~~~
Passar på att visa den jättefina tavla som min dotter Sofia
har målat, och som jag fick i julklapp.
Passar bra nu när det snart är allahjärtansdag.



Inte visste jag att vi hade en konstnär i familjen.

I morgon reser jag upp till Östersund och hälsar på
Sofia och hennes familj. Det skall extra roligt att
få rå om mina barnbarn. Jag längtar så det gör ont.

Ha det bäst alla vänner.

KRAM NETTAN

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin tavla.Vad skoj att ha en dotter som kan.Ja det var himla fin.Ha en trevlig resa till Östersund .Gott att få vara med sina nära och kära.Ha det gott Varmkram Rita ♥

Sari sa...

Vilken underbar tavla!!
Hoppas du har haft en fin tid tillsammans med dotter och barnbarn!
Kram Sari

annika sa...

Åhh så fin tavla! Vilken konstnärlig dotter du har. Hoppas att det var bra där i norr. Att få träffa barnbarnen måste vara underbart.
Kram annika

Fjällsnipans Alster sa...

Mamma har beställt en tavla till att ha vid sidan av den där... den finns på min blogg att beskåda!
Jag har tavlor att sälja om någon är intresserad.. Kolla in min blogg!

Kram Sofia

Anna sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra!Vilken duktig dotter du har,jättefin tavla!Kan hon brås på mamma tro??.I morgon åker hela familjen med goda vänner till Sälen.Ska bli skönt med lite miljöombyte.Har inte fått svar på borrelia provet än så jag har inget nytt att berätta där.Har peppar,peppar varit bättre i lederna några dar,fick ny medicin som verkar funka bra.Ha det så gott så kan vi väl höras i nästa vecka.
Kram,kram!

faster atta sa...

Vilken fin tavla, hon verkar då verkligen ha ärvt sin mammas talanger!