6 januari 2010

God fortsättning!

Nu har nästan vardagen börjat igen, har jobbat två kvällar.
Och det är klart att det skall vara de kallaste kvällarna, när
jag stannade bilen vid garageuppfarten i går var det 29 grader.
BRRRRRRRRRRRR
Men inne var det varmt och gott, mannen hade tänt en
brasa som värmde till det serverades en stor kaffe latte.


Vart du än går, gå med hela ditt hjärta!
Hjärttavlorna finns i min butik
Pris från 49:-
Vi öppnar igen den 13:e januari.
Julsakerna reas ut samt lite annat smått och gott.

Hjärtligt välkomna
Kram Nettan

9 kommentarer:

annika sa...

Superkallt har vi nu. Riktig vinter för en gångs skull. Men attans så kallt. Runt -5 är mer lagom tycker jag.
Ja då kör vi igång i morgon.
Kram annika

hemma hos lilla mej sa...

God fortsättning önskar jag dej oxå.Vilka gulliga hjärttavlor.ha en härlig torsdag varmkram Rita ♥

Maria Krusagården sa...

Hej!Hoppas ni har haft det fint!Vill gärna ta en titt på dessa underverk när du har tid...
Kram Krusagården

katarina sa...

Hallå där o Gott nytt År!

Hoppas du haft en underbar julhelg!
Nytt år igen...tänk vad fort tiden går!

det här året är det året då jag kommer att få tid att åka till små butiker runt om i länet....;)
Så snart så kommer jag!!!!
Ha en mysig helg!
kram kram

Ps. hjärt tavlorna är jätte söta

Golden&Vitt sa...

Åh vilka fina hjärta tavlor!

Året har verkligen börjat med raggsocks och skoteroverall klädsel:)Men samtidigt såå ljust ute och vackert.

Ha en mysig helg i kylan:)
Kram annika
ps. har du fått mitt mail?

Sari sa...

Ja, vilken vinter!!! Och snö som har fått ligga kvar så här länge!!!
Lite väl kallt bara.....
Jag sitter här i min fåtölj och funderar på om jag ska ta mig ut en sväng.... Det ser så härligt ut, blå himmel och gnistrande vit snö! Men när jag tittar på termometern blir jag avskräckt... Varför ska jag ut i denna kyla, när det är så varmt och skönt här inne?!! Vi får se...
Fina hjärttavlor!!
Ha en fin helg!
Kram Sari

Else´s Bod sa...

Tack Nettan!!!
Du är en pärla!!
lägger till dig i listan för fy va mkt fint du har!
Kram
Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej...
hihiiiii..ja det skulle vara en syn för gudarna det du...hihiii...min bror önskade sig en kakmössa som han skulle ha i skidbacken.Så nu virkas det på en sån..... :-)

vilka fina hjärttavlor!
Älskar era korgar.Har fått tag på trikågarn nu, ska pröva att virka mattor till sovrummet.Men det är jobbigt att virka med så stora nålar, blir trött i handen...

Ja iår har det verkligen vart vinter.Nu ska det bli lite mildare här.Ska bli skönt, så man kan vara ute lite mer.Vill ju inte gärna ta ut lille Ebbe i denna kylan.

Kramizz Nilla

Me sa...

Hej Nettan!

Vad snäll du är som lämnade en hälsning.Tack!Och jätte tack för tipset om skorna, dom är verkligen fina!Och att julen varar till påsken va ju bäst!!!Ha ha Du kände av min ångest!Hi hi Tack!

Kram Veronica.