8 februari 2010

Har blivit utmanad av syster yster.
Skall visa vart jag förvarar mitt kaffe och te.
I denna fina burk förvarar jag mitt kaffe i.
Jag dricker för det mesta snabbkaffe, tycker
att min mage mår bäst av det.
Eftersom jag inte är någon tedrickare, så stannar
tepåsarna kavar i förpackningen. Eller i bästa fall får de
flytta till den gröna plåtburken på bilden.
I denna ljuvliga flaska/burk förvarar vi
kaffebönor. Det är mestadels gubben som använder
espressobryggaren. Nja en och annan
cafelatte slinker ju ner.
Det är livets dryck!
Jag är en vanlig kanin, vanlig fast ovanligt fiiiiin, öronen mina är långa
och fiiiina????????? Öronen vart är dom?!?!?
Lungn i stormen dom kommer, måste bara prova in skorna först.
Visar det färdiga resultatet en annan dag.

Var på LOPPIS i lördags och fundade dessa små
knappar. Det var riktigt billigt, fick dom faktiskt gratis.
Men fyndade mer grejer som jag tänkte visa en annan dag.
Nej nu är det dax för att lägga huvudet på kudden, sov
dåligt i natt är jätte trött nu.
På tal om kuddar avslutar med en riktigt fin sådan.
GOD NATT & SOV GOTT
KRAM
Nettan


5 kommentarer:

faster atta sa...

Underbar kanin, ska bli spännande att se den färdig! Så fint det var med skon! Lite Maileg känsla över skapelsen....

Maria Krusagården sa...

Vilka fina burkar.Kram Krusagården

annika sa...

Söt kanin! Det finns ju hur mycket som helst att pyssla med. Köpte ett fint ♥ om ni gjort, i går hos Krusagården.
Ha en bra helg!
Kram annika

Else´s Bod sa...

Villken mysig idé!! sån där som är så roligt att se hur andra har det!
Trevlig helg!!
Kram Lisa.

Maria Krusagården sa...

Tack gulliga du för den fina presenten jag fick...antar att den är gjord av ett proffs...♥

Kramis Krusagården