3 februari 2010

JA SE DET SNÖAR, JA SE DET SNÖAR..........

Än håller vintern oss i ett järngrepp, snön bara öser ner.
Passar på att visa två par vantar som jag virkat.
Dom är virkade i ull och mohärgarn. Varma och sköna.
Vantarna finns i min butik
kostar 229:-
~~~*~~~
 Ni glömmer väl inte alla hjärtans dag den
14 februari
Syrran och jag har virkat massor av hjärtan
som man kan ge till nära och kära.
På pappers tagsen står det väl valda ord,
som kan glädja den som får ett hjärta.
Men vad är nu detta..........


..........en prinsesskrona med en prisma har smugit sig
in bland alla hjärtann
I vitt eller i valfri färg.
79:-/st
Hjärtanen kostar 50:-/st nu fram till den 14/2
ord.pris är 69:-
Passa på!
Här kommer lite vår om så bara på bild.
Längtar efter violer, dessa brukar jag ha i butiken.
Fast än är det lite för tidigt.
Krukorna finns också i lager.
Nästa vecka finns det pärlhyazinter och kanske
någon annan vårlök i butiken. I vitt försåss.
Måste hjälpa våren på traven.

Ha det gott alla bloggers

Krameli kram
NETTAN

4 kommentarer:

NeMa Design sa...

Men herreguuuuud så söta vantar!! Kan man beställa??? ;o)

LOVE YOU!!! /M.♥♥♥

Fjällsnipans Alster sa...

Men ååå... den där krukan vill jag ha!!!! Men vågar jag ha den i fönstret med mina vildingar? Kanske på bänken när det blir renoverat!!!
Vantarna var oxså väldigt fina, å kronan vart ju lyckad..

Kram

Maria Krusagården sa...

Men du är väl för duktig....
Ha en trevlig kväll!
Kram Krusagården

Min egna lilla vrå sa...

Hejsan! Vilka fina saker!
Tack för din kommentar på min blogg! Jag ska ut till mellösa i morgon fredag, svägerskan fyller år. Är butiken öppen då? Annars dyker jag upp en annan gång, jag är så nyfiken! Du har ju så fina saker här på bloggen. Lovisa