16 februari 2010

TÄVLING
~~*~~
Hade tänkt mej en liten tävling bara för att fira
att våren är framför oss. Nu kan man börja
njuta av längre dagar och vårlökar i alla
dess färger.
Men än så länge behövs det tändas mycket
ljus och då går det åt mycket tändstickor.
Lottar därför ut en tändsticksask a lá Nettan.

Detta är 1:a pris
2:a pris är en lika dan fast lite mindre.
3:e pris blir en mini ask.
~~*~~
Det du behöver göra för att vara med i tävlingen
är som vanligt.
1 lott: en kommentar
2 lotter: Du länkar på din blogg.
3 lotter: Du anmäler dig som följare.
Men bara om du vill, inget tvång.

Tävlingen håller på tills den
24 februari.
Vinnarna presenteras den 25:e
~~*~~
Jag önskar alla lyckat till!
~~*~~
Kramis
Nettan

6 kommentarer:

Maria Krusagården sa...

Hej på dig pysselfia!Jag vill gärna vara med och tävla!!Kram Krusagården

NeMa Design sa...

Jag är meeeeed, jag har ju flow nu på tävlingsfronten.....hur kommer det sig?? hmmm.... ;o)
Länkar förståss & lägger mig som följare.
Kramzing Ma ♥♥♥

Min Skattkammare sa...

Det var en söt ask! :o)
Klart att man är med i tävlingen!
Det går åt tändstickor med allt eldande i kylan.
Funäsdalen.....då är du en rackare i backen förståss!?
Jag tittar desperat på väderkartan 14 dagar framåt, men ser inget vårtecken.
Men.....när milda vindar tar fart och solen brassar på......då är inte våren långt borta! :o)
Ha det toppenskönt i fjällen!
Kram Kicki

annika sa...

Så nu är det sportlov och slalombackar som gäller! Samma här. Jag längtar för vi har inte åkt något i år ännu. Annars brukar vi ha hunnit med Sälen åtminstone en gång men året har inte varit sig likt.
Ha ett skönt lov och njuuut av det, inte som Malin...lov från sporten*ler*
Kram annika

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

Tack för omtanken med mönstret.....jag gjorde ett själv...hihihiii..men det fanns mönster i vår tidning oxå.Så nu virkar väl hela sverige mössor.Hörde även att dom lagt ut mönstret på RING SÅ SPELAR VIs hemsida....

TAck förresten för mejlet du skickade förra veckan.Har inte haft tid att skriva tillbaka så jag gör det här & nu.
Vilka underbara saker den tjejen virkar...inte klokt!

KUL TÄVLING!

Ha det bäst i snön nu...massor av kramar // NIlla

Anonym sa...

Hej nu vill jag vara med och vinna. Håller alla tummar o tår. Kram mamma!